آفتاب

سبک و سیاق پویای ستاد گردشگردی شهرداری شایسته تقدیر است

سبک و سیاق پویای ستاد گردشگردی شهرداری شایسته تقدیر است

شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: اقدامات و سبک و سیاق پویا و جدید ستاد گردشگری شهرداری تهران شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "امیر محسنی" در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران،اظهار داشت: فعالیت ستاد گردشگری شهرداری تهران به سبک و سیاق پویا و جدید کی از اقدامات خوبی است  نوروز  امسال اتفاق افتاد.

وی افزود: ما در گذشته در ستاد گردشگری شهرداری تهران بعضا متولی اموری بودیم که شاید خیلی ارتباطی با شهرداری نداشت اما امروز شاهدیم که همکارانمان در این ستاد اقدامات استراتژیکی انجام دادند و برنامه حضور شهروندان را در مراکز گردشگری و تفریحی تهران،برنامه ریزی کردند.

شهردار منطقه ۱۷ تهران ادامه داد:متوجه شدم پنج تور یک روزه و بیش از ۱۰ تور نیم روزه برای شهروندان و گردشگران تهرانی توسط ستاد نوروزی گردشگری شهرداری پیش بینی شده که بنده هم برای استفاده از برنامه تور یک روزه امروز در این محل ثبت نام کردم.

وی خاطر نشان کرد:به شهروندان تهرانی و میهمانان نوروزی پیشنهاد میکنم در این آب و هوای خوش تهران از جاذبه های زیبای گردشگری تهران بازدید کنند.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص اقدامات شهرداری منطقه ۱۷ برای میزبانی از گردشگردان گفت:منطقه ۱۷ تهران نیز مهیای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران است.
محسنی اضافه کرد: پیش از حلول سال نو،شخصا از اماکن گردشگری منطقه چون؛ محله امام زاده حسن،مجموعه تفریحی -ورزشی دارالشهدای منطقه،مجموعه فرهنگی بهاران و ... بازدید کردم و باید بگویم آماده میزبانی  از میهمانان نوروزی هستیم.

شهردار منطقه ۱۷ تهران با اشاره به برپایی و استقرار ۳ ایستگاه اطلاع رسانی در منطقه گفت:دوستان حاضر در  این ایستگاه های،گردشگردان و میهمانان نوروزی منطقه را  راهنمایی می کنند.

کد N1848688

وبگردی