آفتاب
رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

وقوع ۶تصادف در محورهای استان سمنان/ یک نفر جان باخت

وقوع ۶تصادف در محورهای استان سمنان/ یک نفر جان باخت

سمنان - رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش تصادف جرحی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این حوادث یک نفر جان باخت.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه شش حادثه جرحی طی شبانه روز گذشته در محورهای استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در این حوادث ۱۵ نفر مجروح شدند و یک نفر نیز جان باخت تا آمار کشته شده های نوروزی در استان سمنان به ۱۱ برسد.

وی افزود: ساعت ۱۷ روز گذشته برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با گاردریل در کیلومتر ۱۵ سمنان-سرخه دو مصدوم برجای گذاشت که محمدطاها پسر بچه چهارساله بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت؛ این خانواده از مشهد عازم تهران بودند که خستگی و بی‌توجهی راننده به جلو باعث بروز این حادثه تلخ برای آنها شد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان روان و سبک است، ابراز داشت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی ادارات، ترافیک پرحجم به سمت تهران دور از انتظار نخواهد بود و از رانندگان تقاضا داریم در این شرایط ضمن احتیاط از بروز رفتارهای مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

خسروجردی اضافه کرد: ۶۰ درصد حوادث رانندگی استان سمنان مربوط به واژگونی خودروها است لذا از رانندگان تقاضا داریم در صورت خستگی و خواب‌آلودگی در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

وی افزود: رانندگان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی در محورهای استان سمنان به پایگاه‌های هلال احمر، ستاد اسکان ورودی شهرها و یا کانکس های پلیس مراجعه و از آن‌ها راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند همچنین نیروهای امدادی و خدماتی در ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به زائران و گردشگران هستند.

 ۲۸۶ سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در طی ایام نوروز ۹۶ به وقوع پیوست و ۲۸ نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.

کد N1848669

وبگردی