آفتاب
رییس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/زمان سفر مدیریت شود

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/زمان سفر مدیریت شود

فیروزکوه- رییس پلیس راه شرق تهران از ترافیک نیمه سنگین در مسیرهای جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و از مسافران خواست با مدیریت زمان سفر، در وقتشان صرفه جویی کنند.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص‌ ترافیک محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز در مسیر جنوب به شمال با ترافیک نیمه سنگین در جریان است، حرکت خودروها در این مسیر در جریان است و گره ترافیکی نداریم، مسافرانی که قصد ورود به این محور را دارند، با مدیریت زمان سفر می توانند از معطل ماندن در طول مسیر جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: تردد در محور فیروزکوه نیز مانند هراز با ترافیک نیمه سنگین در طول محور در جریان است و این امر نوید آغاز دور دوم سفرهای نوروزی را می دهد.

رییس پلیس‌راه شرق استان تهران ادامه داد: پلیس‌ راه آمادگی صد درصدی برای سفرهای نوروزی دارد و عوامل پلیس راه در طول مسیر با تمام تجهیزات در محور حضور دارند.

وی اظهار کرد: تردد در محور امام رضا (ع) عادی و روان گزارش شده است، تنها در محدوده پاکدشت، حرکت خودروها با کمی توقف صورت می پذیرد، که از رانندگان می خواهم در این شرایط با صبر و حوصله و پرهیز از شتاب زدگی رانندگی کنند.

محبی افزود: در سراسر محور حرم تا حرم نیز شاهد تردد عادی و روان خودروها هستیم.

کد N1848621

وبگردی