آفتاب
رییس پلیس راه غرب استان تهران خبر داد؛

ترافیک نیمه سنگین در عوارضی تهران-قم/تهران-ساوه پرحجم و روان است

ترافیک نیمه سنگین در عوارضی تهران-قم/تهران-ساوه پرحجم و روان است

ری- رییس پلیس راه غرب استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در هر ۲ مسیر عوارضی تهران-قم و پرحجم و روان در آزادراه تهران-ساوه خبر داد.

سرهنگ حامد محمودی، در گفتگو با خبرنگار مهر از ترافیک نیمه سنگین در محدوده عوارضی قم خبر داد و افزود: در محدوده عوارضی تهران- قم در هر دو مسیر ورود و خروج به پایتخت شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی از افزایش بیش از ۱۲ درصدی مسافرت ها در غرب استان تهران خبر داد و گفت: ماموران پلیس راه در تمام محورهای مواصلاتی غرب استان تهران حاضر هستند و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

رییس پلیس راه غرب استان تهران از رانندگان خواست با صبر و حوصله در مسیر حرکت کرده و از هرگونه شتاب زدگی بپرهیزند و افزود: در آزادراه تهران-ساوه و نیز محور تهران-شهریار هم اکنون ترافیک پرحجم اما روان را شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: از آنجایی که امروز موج بازگشت سفرهای نوروزی و نیز دور دوم این سفرها با یکدیگر تقارن خواهند داشت، پیش بینی می شود، از ساعاتی دیگر در هر دو مسیر رفت و برگشت به سوی تهران شاهد ترافیک باشیم، که این امر لزوم مدیریت زمان سفر توسط مسافران و پرهیز از ورود به محورهای مواصلاتی در ساعات پیک تردد را بیش از پیش پر اهمیت می کند.

کد N1848620

وبگردی