آفتاب

تازه ترین تیزر «قلب سیمرغ» رونمایی شد+فیلم

تازه ترین تیزر «قلب سیمرغ» رونمایی شد+فیلم

به گزارش ایلنا،تازه‌ترین تیزر انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» نیز منتشر شده و قرار است در سینماهای تهران و شهرستان روی پرده رود. در همین راستا این فیلم امروز 2 فروردین در سینما فرهنگ ساعت 15، پردیس سینمایی کورش ساعت 16، پردیس سینمایی هویزه مشهد ساعت 19 و سینما سوره اصفهان ساعت 19 روی پرده می‌رود.

در این فیلم انیمیشن که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است، بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد در نقش «رخش»، رضا کیانیان در نقش «شیردال»، الهام پاوه نژاد در دو نقش «آفرین» و «هما»، پرویز پورحسینی در نقش «سپنتا»، امین قاضی در نقش «رها»، علیرضا طاهری در نقش «رستم»، آرزو آذری در نقش «مینو» و وحید نصیریان در نقش «دم شیرال» صداپیشه نقش‌هایی هستند که نصیریان در «قلب سیمرغ» خلق کرده است.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «قلب سیمرغ» چنین آمده است: در آینده‌ای دور، میان انسان‌های کره زمین جنگی همه گیر در حال انجام است. در این میان، «سپنتا»، سعی دارد «مینو»، زن پا به ماهش را از این مهلکه بیرون برده و به غاری برساند که توسط نیروی «سیمرغ» از آن محافظت می‌شود. آنها نام فرزند خود را «رها» می‌گذارند. در گیر و دار این جنگ، «اژدهاک» که در کوه دماوند به بند کشیده شده بود، آزاد می‌شود. رها پس از سال‌ها به جنگ اژدهاک می‌رود و با وجود کوچکیش بر اژدها پیروز گشته و ناجی سرزمینش می‌شود.

 

 

کد N1848470

وبگردی