آفتاب

ظرفیت پذیرش گردشگری شهر تهران افزایش یابد

ظرفیت پذیرش گردشگری شهر تهران افزایش یابد

شهردار منطقه ۱۸ تهران با تقدیر از اقدامات ستاد توسعه گردشگری شهر تهران، نسبت به افزایش ظرفیت پذیرش گردشگری در شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد فیاض در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: از مشاهده فعالیت کارکنان ستاد گردشگری روحیه گرفتم، به ویژه آنکه شاهد تلاش شبانه روزی نیروهای جذب گردشگر در شهر تهران هستم.

وی افزود: اطلاع و آگاهی از میزان فعالیت نیروهای خدماتی که مشغول ارائه خدمت و اطلاعات از جاذبه های شهر تهران در ایام تعطیلات هستند بسیار قابل اهمیت و ارزشمند است.شهردار منطقه ۱۸ تهران اظهار داشت: ما نیز با برنامه ریزی در معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ تهران در ۴ جایگاه نوروزی برنامه ریزی کردیم که امروز طی بازدید خوشبختانه شاهد مراجعه شهروندانی بودیم که خواهان کسب اطلاعات نوروزی از برنامه ریزی های همکاران شما در ستاد گردشگری شهر تهران بودند.

فیاض همچنین در اشاره به زیرساخت های توسعه گردشگری در شهر تهران گفت: به باور من در خصوص توسعه گردشگری شهر تهران کمی نامهربانی صورت گرفته است این شهر دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیاری است و با توجه به اینکه از دوران قاجاریه پایتخت ایران اسلامی بوده است می توان با برنامه ریزی های بیشتر از زیرساخت ها و امکانات موجود در جهت افزایش ظرفیت پذیرش گردشگری شهر تهران تلاش کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا از مشاهده تلاش های این ستاد در جهت توسعه گردشگری و معرفی جاذبه های با اهمیت این شهر بسیار خوشحالم و امیدوارم با اقداماتی همچون ارائه امکانات و تسهیلات بیشتر گردشگری در آینده نزدیک، همانگونه که شهرهای تاریخی مثل شهر اصفهان هدف گردشگری مسافران نوروزی است، شهر تهران هم از شهرهای هدف گردشگری مسافران نوروزی باشد.

کد N1848351

وبگردی