آفتاب
مدیرعامل برج میلاد تهران خبر داد:

شهر مشاغل کودکان در برج میلاد/«نوروزگار» با رویکرد خانواده محوری

شهر مشاغل کودکان در برج میلاد/«نوروزگار» با رویکرد خانواده محوری

مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری جشنواره نوروزگار از دوم تا دوازدهم فروردین خبر داد و اعلام کرد: برنامه های فرهنگی هنری با رویکرد خانواده محوری طی ایام نوروز در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی درویش پور در بازدید از ستاد نورورزی گردشگری شهرداری تهران گفت: ما برای شهروندان، میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور و سایر کشور ها که از فرهنگ های مختلف وارد برج میلاد می شوند برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم تا لحظات خاطره انگیزی را برای آنان رقم بزنیم.

وی جشنواره نوروزگار را پاتوق اهالی هنر و محل شادی و تفریح عنوان کرد: جشنواره نوروزگار در سال ۹۷ به سبک و سیاق متفاوتی برنامه ریزی شده  است. این جشنواره مرکز هنرنمایی گروه های مختلف هنری از جای جای ایران است.

به گفته درویش پور، این جشنواره شامل بخش‌های متنوعی از قبیل برگزاری آیین‌ها و موسیقی اقوام مختلف، مجموعه‌ای از مشاغل تهران قدیم، سالن بازی کودکان و سرگرمی‌های شاد و مفرح دیگر است.

وی با اشاره به رویکرد خانواده محوری برنامه های نوروزی برج میلاد افزود: برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و جمعی برای ایام نوروز در برج تدارک دیده شده تا در فضایی امن و سالم، نوروز شیرین، پرهیجان و شادی برای خانواده ها رقم بخورد.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم در جشنواره نوروزگار بیشترین تمرکز و توان در حوزه گردشگری و برای ساماندهی و اوقات خوش گردشگری برج باشد تا بازدیدکنندگان با خاطره ای خوش از برج خارج شوند. همچنین در آبنما ، آبراه ها و محوطه پیرامونی برج جلوه نمایی بهار را خواهیم داشت.

درویش پور در ادامه از راه اندازی شهر مشاغل کودکان در برج میلاد خبر داد و گفت: شهر مشاغل کودکان برای آموزش فنون و مهارت های مختلف زندگی، شغلی و اجتماعی به زودی راه اندازی می شود تا کودکان در حین بازی و هیجان، بتوانند مهارت های خوبی را نیز بیاموزند.

مدیرعامل برج میلاد تهران تاکید کرد: در این دوره از جشنواره در کنار پهن کردن سفره هفت سین ،برگزاری کارناوال های شادی به همراه تن پوش های عروسکی، برگزاری کنسرت های محلی در گذرگاه برج میلاد، آشنایی با سوغات و صنایع دستی شهرهای دیگر در قالب برگزاری نمایشگاه های مختلف را داریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در گالری ها ضمن نمایش آثار هنری، گردهمایی استارتاپ ها با حمایت از کسب و کار الکترونیک و نمایش آداب و رسوم نوروزی کشورهای مختلف در سرای ملل، تدارک فضای بازی های مختلف برای کودکان و نوجوانان در سرای تفریحات، جنگ هنری با حضور گروه های هنری و هنرمندان مختلف برای مردم، نمایشگاه های فرهنگی هنری و بازی های فکری ویژه نوجوانان برپا می شود.
همچنین نمایشگاه بی نظیر از موتورسیکلت ها و خودروهای کلاسیک و مدرن به صورت ویژه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: همچنین شهروندان نیز می توانند از خدمات زیپ لاین و پل معلق، اتاق فرار، سالن های سینمایی برج، رستورهای مختلف نیز استفاده کنند. ضمن آنکه در محوطه آبنمای موزیکال و سایت نمایشگاهی برج میلاد غرفه های تفریحات و سرگرمی نیز راه اندازی می شود تا همه گروه های سنی بتوانند از برنامه های مختلف نوروزی استفاده کنند و با خاطره ای خوش مجموعه برج میلاد را در سال جدید ترک کنند.

کد N1848289

وبگردی