آفتاب

افتتاح نوروزگاه عطر یاس حرم امام(ره)/بازدید معاون فرهنگی شهردار

افتتاح نوروزگاه عطر یاس حرم امام(ره)/بازدید معاون فرهنگی شهردار

در اولین روز سال جدید نوروزگاه عطر یاس با هدف ارائه خدمات فرهنگی و گردشگری به زائران و مهمانان نوروزی آستان امام خمینی آغاز به کار کرد و در روز دوم معاون فرهنگی شهردار مهمان این مراسم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح روز چهارشنبه اول فروردین ماه ۱۳۹۷ نوروزگاه عطر یاس با حضور دکتر حسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق، دکتر ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی، دکتر ابوالفضل رفیع مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران و دکتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام(ره) با هدف ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی و گردشگری به مهمانان و زائران نوروزی حرم امام راحل آغاز به کار کرد.در اولین روز سال جدید نوروزگاه عطر یاس با هدف ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی و گردشگری به زائران و مهمانان نوروزی آستان امام خمینی(ره) در ضلع شمالی حرم مطهر امام(ره) آغاز به کار کرد.این نمایشگاه در بخش های مختلف از قبیل:
 ۱. پردیس قرآنی که شامل غرفه های کودک، مشاوره تخصصی و آموزش قرآن، غرفه مشاوره روانشناسی، بازی های قرآنی و پاسخ به پرسش های قرآنی با حضور روحانیون است
۲. بخش تفریحی و ورزشی شامل ۱۲ رشته ورزشی می باشد و  بصورت شهربازی به اجرا گذاشته شده است
۳. برگزاری مراسم آئینی و سنتی که می توان به برپایی چایخانه با امکانات کامل به سبک چایخانه های قدیمی و مرشد خوانی، اجرای نقالی، پرده خوانی و مرثیه خوانی همچنین برپایی چادر پخت نان و مراسم های سنتی شعر و موسیقی سنتی اقوام ایرانی اشاره کرد
۴. غرفه نگهداری نوزاد(مادر و نوزاد)
۵ . بخش جنبی نمایشگاه نیز به گشت زنی عروسک های تن پوش، اجرای گروه پانتومیم کاران و رادیو نمایشگاه اختصاص داردهمچنین غرفه ای به همت مموسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) هم در این نمایشگاه دایر است که دوستداران می توانند از آن دیدن کنند.

همچنین عصر پنج شنبه دومین روز فعالیت نوروزگاه عطر یاس حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) با بازدید دکتر شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همراه بود.

شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام بلند شهدا ادای احترام کرد.

کد N1848276

وبگردی