آفتاب

ترافیک نیمه‌سنگین در ۱۶ محور مواصلاتی کشور

ترافیک نیمه‌سنگین در ۱۶ محور مواصلاتی کشور

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌ها و راه‌های کشور گفت: ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس( از ابتدای محور تا تونل ۷)  سنگین و طول محور پر حجم و روان، جنوب به شمال محور هراز (محدوده پیست آبعلی تا امام زاده هاشم) نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است همچنین در باند شمالی آزادراه تهران-کرج( از پل کلاک  تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در محور قزوین-رشت(محدوده رودبار)، غرب استان تهران (محدوده خروجی عوارضی تهران قم) گزارش شده است. همچنین در استان خراسان رضوی (محورهای سبزوار به مشهد,قوچان به مشهد و تربت حیدریه به مشهد، استان قم (محورهای سلفچگان به قم و تهران به قم)، استان فارس (محورهای اصفهان به شیراز ,شیراز به بوشهر و شیراز به بندرعباس) و استان اصفهان (محورهای اتوبان امیرکبیر به اصفهان، شیراز به اصفهان، نائین به اصفهان و شهرکرد به اصفهان) ترافیک پر حجم و روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

کد N1848037

وبگردی