آفتاب
فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

متهمین سابقه دار شرق استان تهران در تعطیلات نوروز احضار شدند

متهمین سابقه دار شرق استان تهران در تعطیلات نوروز احضار شدند

پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: برای برقراری امنیت بیشتر در ایام نوروز متهمین سابقه دار شرق استان تهران در تعطیلات نوروز احضار شدند.

سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه ریزی برای مقابله با سرقت یکی از وظایف مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروز است. 

وی همکاری ادارات با نیروی انتظامی در سال ۹۶ را صمیمانه توصیف کرد و افزود: پیشگیری از جرائم و خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی از اولویت های اصلی پلیس در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ است و ما باید با حفظ آمادگی و هوشیاری کامل در انجام ماموریت ها، رضایت مندی و امنیت و آرامش شهروندان و مسافران نوروزی را رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: حفظ نظم و امنیت کاری بسیار دشوار است، که پلیس باید با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی از تمامی ظرفیت های موجود نظیر معتمدان محلات و پلیس های افتخاری و عوامل بسیج استفاده کند.

رئیس پلیس شرق استان تهران اظهار داشت: پلیس با کلیه توان خود و با به بکارگیری نیرو های کمکی و احضار متهمین سابقه دار و سارقین حرفه ای و آموزش سرایه داران و نگهبانان در برقرای نظم وامنیت مسافران نوروزی و شهروندان در سطح شهرستان تلاش خواهد کرد تا مشکلی از لحاظ امنیت و ترافیک نداشته باشد.

وی همچنین همیاری و هم دلی سایر مسئولین سازمان ها و ادارات را در پیشبرد و ارتقاء سطح کیفی ، امنیتی ، انتظامی اجتماعی شهرستان پاکدشت بسیار حساس برشمرد و خواستار تعاملی ویژه سایر ادارات با نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی شد. 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص پیشگیری از سرقت به شهروندان و مسافران نوروزی هشدار داد و بیان داشت: در صورت مشاهده موارد مشکوک با سامانه ۱۱۰ و جهت ارائه انتقادات، پیشنهادات، شکایات و تقدیر از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس بگیرند.

کد N1847419

وبگردی