آفتاب
معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان:

هلال احمر سمنان به ۱۸ فقره حادثه جاده‌ای امدادرسانی کرد

هلال احمر سمنان به ۱۸ فقره حادثه جاده‌ای امدادرسانی کرد

سمنان - معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه این جمعیت به ۱۸ فقره حادثه جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی امدادرسانی کرده است، گفت: ۷۵ نفر اسکان داده شدند.

علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه سازمان هلال احمر از ۲۵ اسفند تاکنون به ۱۸ مورد حادثه جاده‌ای امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: در این حوادث ۹ نفر مصدوم و شش نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی بابیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی ۷۵ نفر اسکان داده شدند، افزود: از مسافران تقاضا داریم چنانچه به دارو، درمان و یا اسکان فوری نیاز دارند به یکی از ۲۸ پایگاه‌ ثابت و سیار مستقر در سطح جاده‌ها و ورودی شهرها مراجعه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه این جمعیت در چهار مورد حادثه برف و کولاک نیز امدادرسانی داشته است، ابراز داشت: هلال احمر طی برف و کولاک بامداد یک‌شنبه به خودروهای درراه مانده محورهای آزادشهر، توسکستان و فولاد محله امدادرسانی کرد.

یحیایی بابیان اینکه مسافران می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در محورهای استان سمنان با سامانه ۱۱۲ تماس بگیرند، اضافه کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن تردد توام با آرامش و صبوری در محورهای استان، از هر گونه رفتار مخاطره آمیز هنگام رانندگی به طور جد پرهیز کنند.

کد N1847336

وبگردی