آفتاب
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار:

ارائه محصولات ارگانیک در۳۰بازار/ادامه جشنواره نوروزی تا ۲۵فروردین

ارائه محصولات ارگانیک در۳۰بازار/ادامه جشنواره نوروزی تا ۲۵فروردین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: محصولات ارگانیک در ایام نوروز هم در ۳۰ بازار ارائه می شود.

عبدالحسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عرضه محصولات ارگانیک در بازارهای میوه و میادین در جشنواره نوروزی گفت: واقعیت این است که میزان تولیدات محصولات ارگانیک چندان بالا نیست و ما هنوز زمینه تولید میوه های ارگانیک را به صورت گسترده نداریم.

وی افزود: در واقع باید گفت میزان تولید کم است و فراوانی در بازار ندارد. بیشتر موضوع فراورده ها و خشکبار است. با این حال حدود ۳۰ بازار در میادین برای ارائه محصولات ارگانیک داریم و در ایام نوروز هم فعال هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار ادامه داد: باید در حوزه میوه ارگانیک بیشتر کار کنیم و از تولید کنندگان بیشتر حمایت شود. ما جشنواره های ارگانیک برگزار کردیم که بیشتر بحث حمایتی از تولیدکنندگان است.

مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار با اشاره به بحث جشنواره نوروزی افزود: با توجه به تخفیفات و تفاوت ۵۰ درصدی قیمت‌ها، احتمالا یک تا ۱.۵ میلیون نوبت خرید از مراکز خواهیم داشت.

وی گفت: این جشنواره از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین ماه به مدت یک ماه می‌باشد و مراکز میادین میوه و تره‌بار روز عید و روز بعد از آن تعطیل هستند و از ۶ فروردین تا ۱۲ فروردین مراکز میوه و تره‌بار از ساعت ۸ تا ۱۳ مشغول به فعالیت خواهند بود.

کد N1847136

وبگردی