آفتاب

رایزنی جدید برای تخصیص 100 درصدی بودجه دانشگاهها

رایزنی جدید برای تخصیص 100 درصدی بودجه دانشگاهها

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم در دیدار با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص بودجه 100 درصدی دانشگاه‌ها و افزایش بودجه پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص بودجه 100 درصدی دانشگاهها وافزایش بودجه پژوهشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری رایزنی کرد.

در این دیدار دکتر حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، گزارشی از وضعیت پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، ردیف‌های ستاد وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان را ارائه کرد.

وی در ادامه با ارائه در خواست کتبی تخصیص بودجه 100 درصدی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که به امضای وزیر علوم رسیده بود، از اهتمام رئیس سازمان برنامه و بودجه در انجام این امر قدردانی کرد.

در ادامه دکتر نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه درباره نشستی که با حضور دست اندرکاران وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه و پژوهشگران در خصوص راهکارهای اقتصاد آموزش عالی در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این دیدار دکتر گرایی نژاد رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه و مهندس عبدالحسینی، مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت علوم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

کد N1846970

وبگردی