آفتاب

توصیه‌های نوروزی سازمان تامین اجتماعی به مسافران

توصیه‌های نوروزی سازمان تامین اجتماعی به مسافران

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان تامین اجتماعی خواست در سفرهای نوروزی دفترچه درمانی این سازمان را به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیرعباس تقی پور گفت: به دلیل احتمال نیاز برخی از شهروندان به دریافت خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی و همچنین آماده باش مراکز درمانی این سازمان در این ایام، به تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم توصیه می شود در طول زمان مسافرت خود، دفاتر درمانی را به همراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: مسافران نوروزی قبل از سفر، از اعتبار دفترچه های درمانی خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت نیاز، نسبت به صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفاتر درمانی خود، اقدام کنند. ضمن آنکه از تمامی مسافران نوروزی درخواست می شود، کارت ملی خود را به منظور دریافت خدمات درمانی از مراکز ملکی تامین اجتماعی و دفترچه های درمانی را به منظور استفاده از خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد این سازمان، به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: در هر شهر یا شهرستان در سراسر کشور، یک یا چند شعبه و کارگزاری تامین اجتماعی ارائه خدمات تامین اعتبار و تمدید و تعویض دفترچه های درمانی را برعهده دارد که لیست این شعب در مبادی ورودی شهرها و از سوی ادارات کل تامین اجتماعی استانها و یا رسانه های محلی، نسبت به اعلام آنها اقدام  می کنند.

تقی پور تصریح کرد: لیست شعب آماده خدمات رسانی به بیمه شدگان و همچنین مراکز درمانی در حال آماده باش در سراسر کشور در پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و کانال تلگرامی این سازمان به نشانی https://telegram.me/taminnews  اعلام شده است.

کد N1846958

وبگردی