آفتاب

توزیع نشریات رایگان در ناوگان ریلی و جاده‌ای آغاز شد

توزیع نشریات رایگان در ناوگان ریلی و جاده‌ای آغاز شد

مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز توزیع نشریات رایگان بین مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی محمد کرد نایج با بیان اینکه سامانه خرید مجلات برگشتی از ۲۷ اسفند ماه، طرح نوروزی توزیع نشریات رایگان را در ناوگان ریلی و جاده‌ای کشور آغاز می‌کند، گفت: این نشریات اهدایی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، سلامت، کودک و نوجوان، علمی و تخصصی به مسافران نوروزی اهداء می‌شود.

وی اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ مطالعه بین اقشار جامعه و مسافران ریلی و جاده ای کشور را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و افزود: حدود ۱۰۰ عنوان نشریه در حوزه‌های فوق با گرایش هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه برای طرح نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته کرد نایج، سامانه خرید و اهدای نشریات برگشتی درحالی وارد سومین سال فعالیت خود می‌شود که مورد توجه اقشار مختلف جامعه و سازمان‌ها و نهادهای منتفع از این سامانه قرار گرفته است.

مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروزی از ۲۶ اسفند ماه شروع و تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۷ ادامه می‌یابد، یادآور شد: هدف طرح خرید مجلات برگشتی در سال آینده، توسعه در استان‌ها، شهرهای کوچک و روستاهای اطراف است. همچنین خیریه‌ها، مراکز بهزیستی، زندان‌ها، کتابخانه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی، پادگان‌ها و…. می‌توانند جهت بهره مندی از طرح اهدای نشریات برگشتی و دریافت رایگان آنها برای توزیع بین مخاطبان و متقاضیان و اطلاع از آن، به نشانی www.eshterak.ir مراجعه کنند.

کد N1846800

وبگردی