آفتاب

افتتاح زیرگذر "آرش اسفندیار" در سال 97 / امیدواریم استعفای نجفی پذیرفته نشود

افتتاح زیرگذر "آرش اسفندیار" در سال 97 / امیدواریم استعفای نجفی پذیرفته نشود

شهردار منطقه 3 از تکمیل 95 درصدی پروژه زیرگذر "آرش اسفندیار" خبر داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی سلیمی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه شهرداری تهران با اقداماتی که در همه سطوح انجام داده در همه شئونات زندگی مردم نفوذ کرده است، در مورد استعفای شهردار تهران گفت: امیدوارم که استعفای وی مورد قبول قرار نگیرد. چرا که کادر اجرایی شهرداری علاقمند است که نجفی بماند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در ایام نوروز در آماده باش کامل قرار دارد،‌ گفت: اینگونه نیست که برخی تصور می‌کنند شهرداری در نوروز تعطیل است. بلکه به دلیل خلوتی خیابان‌ها و تردد کمتر شهروندان فرصت برای انجام کارهای عمرانی و پروژه‌های شهری بیشتر فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه این روزها شهرداری تهران روزهای سختی را می‌گذراند، گفت: تا کنون 52 هزار میلیارد تومان بدهی احصا شده است و این در حالیست که روز به روز این بدهی با حضور پیمانکاران و ... جدید در حال افزایش است و با اینکه آمارها نشان می‌دهد که 68 هزار نفر از شهرداری به صورت قراردادی و رسمی حقوق میگیرند اما این عدد با احتساب افرادی که به صورت پیمانی با شهرداری همکاری می‌کنند به 135 هزار نفر حقوق گیرنده نیز می‌رسد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های قبل فروش شهر راهی برای کسب درآمد بوده گفت: سال‌های سال این روند ادامه داشته و یک شبه نمی‌توان انحرافات چند ساله را مرتفع کرد.

شهردار منطقه 3 در خصوص تخریب باغات در این منطقه گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل انحراف و کسر درآمدهای بیشتر بسیاری از باغات و زمین‌های سبز تهران روبه روی دید مدیران تبدیل به ساختمان شدند که این مسئله علاوه بر تخریب شهر سبب مهاجرت معکوس ساکنین محله شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه زیرگذر " آرش اسفندیار" بزودی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه به بیش از 95 درصد رسیده و امیدواریم ظرف ماه‌های آینده بتوانیم این زیرگذر را افتتاح کنیم که قطعا در بهبود وضعیت ترافیکی منطقه بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام

کد N1846561

وبگردی