آفتاب

پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ / صدیقه روزبه: از عملکردم راضی هستم

پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ / صدیقه روزبه: از عملکردم راضی هستم

ملی پوش پارا اسکی اسنوبورد ایران گفت: با وجود آسیب دیدگی و درد در ناحیه زانو در بازی های پارالمپیک زمستانی رقابت کردم و مربیان و خودم از نتیجه ای که به دست آوردم راضی هستیم.

به گزارش ایلنا، صدیقه روزبه پس از کسب عنوان هشتمی بازی های پارالمپیک زمستانی به سایت کمیته ملی پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ گفت: از ناحیه زانو آسیب دیده بودم و درحالیکه در ناحیه زانو احساس درد می کردم تلاش زیادی کرده و نتیجه خوبی کسب کردم.

وی افزود: من و مربیانم از نتیجه ای که کسب کردم، راضی هستیم. رقبای من در این مسابقات از کشورهای مختلفی شرکت کرده بودند، اما آمریکایی ها خیلی قدرتمند بودند و ورزشکاری از این کشور بر سکوی نخست مسابقات ایستاد.

ملی پوش پارا اسکی اسنوبورد ایران درباره شرایط مسابقه اظهار داشت: یکی، دو روز قبل از مسابقه هوا گرم و برف پیست نرم شد، یک شب قبل از مسابقه هم هوا خیلی سرد شد که این امر منجر به یخ زدن پیست شد و رقابت را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: دو هفته گذشته هنگام تمرین، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم و در این مدت فیزیوتراپی می رفتم. پزشکان گفته بودند به مسابقه می رسم، اما در ناحیه زانو احساس درد داشتم با این حال روز مسابقه به این فکر کردم که باید تلاش کنم و نتیجه خوبی کسب کنم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد.

روزبه قصد دارد در بازی های پارالمپیک زمستانی چین نیز رقابت کند.

وی در این خصوص گفت: آسیب دیدگی ام را باید درمان کنم و از آنجایی که فصل اسکی در ایران کوتاه است باید تمرینات بدنسازی را انجام دهم. مهم ترین رویداد پیش روی ما بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین است که در صورت آمادگی شرکت می کنم.

کد N1845969

وبگردی