آفتاب

پذیرش دانشجو در تمامی مقاطع دانشگاه علوم اسلامی رضوی

پذیرش دانشجو در تمامی مقاطع دانشگاه علوم اسلامی رضوی

دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اصالت حوزوی در حرم مطهر رضوی از میان افراد واجد شرایط(برادران) در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، مقطع کارشناسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی دارای پنج رشته از جمله علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی است که دارندگان مدرک پیش‌ دانشگاهی و طلاب می‌توانند برای شرکت در آزمون ورودی این مقطع ثبت‌نام کنند.

علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل، فقه و مبانی حقوق اسلامی 6 رشته مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه است و علاوه بر آن مقطع دکتری این دانشگاه دارای 6 رشته علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل و فقه جزایی است که داوطلبان می‌توانند تا مورخ 30 اردیبهشت ماه سال 97 برای شرکت در آزمون ورودی این سه مقطع ثبت نام کنند.

آزمون مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مورخ 22 تیرماه سال 97 و آزمون مقطع دکتری در تاریخ 28 و29 تیرماه سال97 در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن اعلام این خبر اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه سوالات و ثبت نام در آزمون ورودی به سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N1845966

وبگردی