آفتاب

گسترش همکاریهای علمی پژوهشی با کالج مهندسی عمان

گسترش همکاریهای علمی پژوهشی با کالج مهندسی عمان

کالج بین المللی مهندسی و تکنولوژی عمان یک قرارداد همکاری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) منعقد کرد. 

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در نشستی که با حضور بهمن اکبری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط انجام شد، دکتر احمد شوشتری مدیر برنامه های بین المللی آسیا و آفریقا دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر تحسین علی رفیق رئیس دانشکده بین المللی فنی - مهندسی و تکنولوژی عمان این قرارداد را امضا کردند.

بهمن اکبری، رایزن فرهنگی ایران گفت: حضور مسئولان یکی از مهمترین دانشگاه های ایران در عمان در راستای گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و دانشگاهی میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان است.

احمد شوشتری مدیر برنامه های بین المللی آسیا و آفریقا گفت: ما در ادامه همکاری های خود به هدف تحکیم روابط علمی دو کشور اقدام به انعقاد این قرارداد کرده ایم.

تحسین علی رفیق رئیس دانشکده بین المللی مهندسی و تکنولوژی عمان گفت: ما پس از دیداری که از دانشگاه صنعتی امیرکبیر داشتیم و با درک توانمندی های آن دانشگاه، تصمیم گرفتیم توافقنامه همکاری با دانشگاه صنعتی  امیرکبیر را که شامل تبادل استاد و دانشجو و برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک و... می باشد، امضا کنیم.

وی با تاکید بر جایگاه و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران، خواستار انتقال تجربیات دانشگاهای ایران به ویژه در رشته های خاص فنی و مهندسی و بالا بردن سطح علمی دانشکده مهندسی و تکنولوژی عمان شد.

کد N1845917

وبگردی