آفتاب

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه علامه

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه علامه

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از مهارت‌آموزی بیش از ۸۰۰ دانشجوی این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: از سال آینده تمامی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در کنار تحصیل خود آموزش‌های مهارتی دریافت می‌کنند.

دکتر حسین سلیمی در گفت و گو با ایسنا،‌ ضمن اعلام این مطلب برگزاری دوره‌های مهارتی دانشجویان در دانشگاه علامه بسیار موفقیت‌آمیز توصیف کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی در کنار تحصیل،‌ دوره‌های مهارت‌آموزی متناسب با علایق،‌ نیاز بازار و رشته‌های مرتبط را در این دانشگاه می‌گذرانند و خوشبختانه دوره پایلوت اجرای این طرح با موفقیت بسیار انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از سال آینده تمام دانشجویان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در کنار تحصیل خود دوره‌های مهارت‌آموزی را خواهند گذراند تا بعد از فارغ‌التحصیلی مشکلی برای جذب در بازار کار نداشته باشند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به استقبال بالای دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در آموزش‌های مهارتی خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۸۰۰ دانشجو برای حضور در این کلاس‌های آموزشی ثبت نام نمودند که تنها توانستیم ۸۰۰ نفر آن‌ها را جذب کنیم و مابقی متقاضیان در دوره‌های بعدی آموزش خواهند دید.

دکتر سلیمی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم  برای ارائه آموزش‌های مهارتی به دانشجویان تامین شده است، اظهارکرد: دانشجویان برای حضور در این دوره‌ها می‌توانند یک ترم را به صورت رایگان آموزش ببینند و دانشگاه حتی اعتبارات این ترم را نیز تامین کرده است.

انتهای پیام

کد N1845481

وبگردی