آفتاب

آقاجانیان: سیرالئون با مطالعه دقیق کادر فنی انتخاب شد؛ بازی برگزار می‌‌شود

آقاجانیان: سیرالئون با مطالعه دقیق کادر فنی انتخاب شد؛ بازی برگزار می‌‌شود

دستیار کارلوس کی روش معتقد است بازی دوستانه فردا برای تیم آفریقایی برگزار می‌شود و تیم ملی به شایعات توجهی ندارد.

به گزارش ایلنا، مارکار آقاجانیاندر حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: قبل از هر چیز سال نو را به همه هموطنانم تبریک عرض می کنم و  سلامتی توام با موفقیت را برایشان آرزومندم؛ به خصوص برای جامعه ورزش و تیم ملی فوتبال که مسابقات جام جهانی را در پیش دارد.

او افزود: این اردو قسمتی از برنامه آماده سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی است که شروع شده و ما  تمرینات خودمان را برای بازی فردا با سیرالئون انجام می دهیم. این بازی مقدمهای است برای دو بازی مهم مقابل تونس و الجزایر که کمک زیادی به تیم ملی می‌کند.

آقاجانیان در پاسخ به این سوال که این دیدار با سیرالئون برگزار می‌شود یا نه، گفت: از مطرح کردن این سوال تعجب می کنم چرا که همه چیز طبق برنامه ریزی قبلی پیش می رود و ما به شایعات هیچ توجهی نداریم. ما قبل از انتخاب حریفان، همه بررسی را انجام داده ایم. فردا بازی انجام می شود و این بازی هم یکی از قسمت های روند آماده سازی ماست.

دستیار کارلوس کی روش در مورد شناختش از سیرالئون گفت: این تیم آفریقایی نتایج خوبی مقابل سنگال و کنیا داشته و یک تیم فیزیکی است که با مطالعه دقیق کادر فنی انتخاب شده است. ما در این مرحله سه بازی مهم داریم و اهداف مختلفی را دنبال می کنیم. به نظرم بازی کردن با تیم های مختلف انگیزه بچه ها بالاتر می برد.

آقاجانیان در مورد تعدد بازیکن و مشکل کادر فنی برای انتخاب ترکیب نهایی بیان داشت: برای دو بازی آینده 30 بازیکن از جمع 34 بازیکن دعوت شده را با خود می بریم و در نهایت از جمع همین 34 بازیکن مسافران جام جهانی مشخص می شود.

کد N1845473

وبگردی