آفتاب

منتظری: تمدید قرارداد کی روش برای مردم ایران خوشحال کننده است

منتظری: تمدید قرارداد کی روش برای مردم ایران خوشحال کننده است

مدافع تیم ملی ایران درباره لغو بازی دوستانه برابر سیرالئون گفت: در ادامه تمریناتی که آغاز کردیم، روند خود را ادامه می دهیم و اگر بازی باشد با تمام توان در بازی ظاهر خواهیم شد و اگر هم بازی نباشد تمرینات را ادامه خواهیم داد

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال تهران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارید. امروز روز دوم از تمرینات دور اول آماده سازی تیم ملی است. بازیکنان شرایط خوبی دارند و اردو مربوط به بازیکنان داخلی است و در ادامه کارهای ریکاوری است که بعد از هر بازی انجام می شود و همه برای بازی آماده می شویم.

او درخصوص لغو شدن دیدار دوستانه تیم ملی برابر سیرالئون اظهار داشت: متاسفانه بازی لغو شد. البته ما هم خبردار  شدیم که وضعیت مشخص نیست. در ادامه تمریناتی که آغاز کردیم، روند خود را ادامه می دهیم و اگر بازی باشد با تمام توان در بازی ظاهر خواهیم شد و اگر هم بازی نباشد تمرینات را ادامه خواهیم داد.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا دیدارهایی مانند سیرالئون برای ایران مناسب است، بیان داشت: در تمام کشورهای دنیا اینگونه است که بعد از بازی های سخت و پرفشار لیگ، بازی های سخت انجام نمی دهند و ما دو بازی بزرگ پیش رو داریم. این بازی می تواند به بچه ها و روند تمرینات ما کمک کند.

منتظری در پاسخ به این تیم که پس از مصدومیتی که داشت آیا به شرایط مورد نظر خود رسیده یا خیر، عنوان کرد: بعد از مصدومیت هایی که داشتم تلاش کردم به شرایط نرمال بازگردم اما زمان می برد. تمام تلاش من این است که در سریع ترین زمان ممکن برگردم.

وی در واکنش به این موضوع که چه احساسی نسبت به دومین جام جهانی متوالی خود دارد، تصریح کرد: من هم امیدوارم که بازی کنم و اما وظیفه من این است که در بازی های دوستانه و لیگ و در تمرینات موفق باشم.

منتظری در ادامه درباره تقابل های دوستانه بعدی تیم ملی، افزود: همه بازیکنان تونس و الجزایر را می شناسند که در اروپا بازی می کند. این بازی به ما کمک می کند و زیرا شبیه به مراکش است و انتخاب این تیم هدفمند است.

او در پایان درباره تمدید قرارداد کی روش گفت: خبر تمدید قرارداد کی روش برای مردم ایران خوشحال کننده است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

کد N1845455

وبگردی