آفتاب

رئیسی‌نسب: حیف شد آن توپم گل نشد/ مساوی عادلانه بود/ جو لیگ برتری در بابل حاکم بود

رئیسی‌نسب: حیف شد آن توپم گل نشد/ مساوی عادلانه بود/ جو لیگ برتری در بابل حاکم بود

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در بازی با خونه به خونه، مساوی عادلانه بود و دو تیم به طور مساوی موقعیت گل داشتند.

به گزارش ایلنا، ایمان رئیسی نسب مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص بازی با خونه به خونه گفت: بازی خیلی سختی بود. خونه به خونه از انگیزه بالایی برخوردار بود و باتوجه به اینکه در خانه بازی می‌کرد، برای کسب 3 امتیاز وارد زمین شده بود اما ما نیز دست و پا بسته بازی نکردیم و باتوجه به برنامه‌هایی که داشتیم، خوب بازی کردیم و به هدفمان که کسب امتیاز بود رسیدیم.

وی درخصوص توپی که به تیرک خونه به خونه زد گفت: حیف شد که آن توپ من گل نشد. طی یک حرکت تمرین شده در موقعیت شوت زنی قرار گرفتم و تمرکز خیلی خوبی هم داشتم اما کمی بدشانس بودم و ضربه‌ام به کنج دروازه خونه به خونه اثابت کرد و اگر گل می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های سال لیگ یک می‌توانست لقب بگیرد.

رئیسی نسب درخصوص بازی در بابل گفت: به نظرم زمین بازی کمی ناهموار بود و دو تیم نتوانستند روی زمین بازی خوبی انجام دهند و اکثر دقایق بازی روی هوا بود اما جووی که هواداران خونه به خونه در این بازی فراهم کردند در حد لیگ برتر بود. جو مثبت و قابل احترامی را برای ما فراهم کرده بودند که جا دارد از آنها تشکر کنم و ای کاش در تمام نقاط کشور، اینچنین باشد و سایر هواداران از مردم بابل الگو بگیرند.

مهاجم آلومینیوم اراک در خاتمه درخصوص بازی با شهرداری تبریز عنوان کرد: این بازی یک بازی 6 امتیازی است. بازی سخت و در عین حال حساسی در پیش داریم که یار دوازهم ما در این بازی، نقش مهمی را می‌تواند برایمان ایفا کند. از لحاظ روحی و روانی کاملا آماده آن بازی هستیم و قطعا باحضور حداکثری هوادارانمان می‌توانیم شهرداری را شکست دهیم و بقاء آلومینیوم در لیگ یک را مُهر کنیم.

کد N1845247

وبگردی