آفتاب

اقتدار توأم با رأفت؛ هنر نمایی یگان ویژه در میدان عملیات‌ها

اقتدار توأم با رأفت؛ هنر نمایی یگان ویژه در میدان عملیات‌ها

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت : رویکرد یگان ویژه در میدان عملیات؛ اقتدار توأم با رأفت است.

به گزارش ایسنا، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان مازندران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به کشوری پر قدرت در منطقه تبدیل شده که دشمنان با فتنه و توطئه های مختلف قصد دارند به این اقتدار خدشه وارد کنند.

وی با بیان اینکه بیگانگان امنیت ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند، افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خودشان هستند و وظیفه همگانی است تا از این انقلاب و موهبت الهی مراقبت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی، راهبردهای نوین یگان های ویژه ناجا را؛ ارتقاء آمادگی های جسمانی، عملیاتی، علمی و بصیرتی در کنار توسعه اشراف اطلاعاتی و رویکرد اجتماعی عنوان کرد و افزود: امروزه اگر نیرویی تحت عنوان یگان ویژه باید حرف آخر را در صحنه عمل بزند، می بایست پرهیزکار، متدین و دارای بلاغت و شیوایی سخن در کنار هیبت و صلابت همراه با بهره جویی از تکنولوژی و تجهیزات مدرن روز دنیا باشد تا بتواند در کمال اقتدار با عناصر مخل امنیت به شدت مقابله کند و پاسدار ارزش های انقلاب باشد.

سردار کرمی یادآور شد: یگان وی‍ژه در دی ماه 96 به عنوان خط مقدم دفاع از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی توانست بدون کوچکترین درگیری ضربتی، تنها با استفاده از تکنیک و تاکتیک های پیشگیرانه همراه با آستانه بالا در کمترین زمان این حادثه را  مدیریت و کنترل کند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده یگان های ویژه ناجا در خاتمه گفت: بازتاب مدیریت و کنترل حوادث اخیر توسط یگان های ویژه ناجا با کمترین تلفات انسانی و تجهیزاتی ممکن همراه با رضایتمندی عمومی، عیار و قدرت واقعی این یگان عملیاتی را به همگان نشان داد.

انتهای پیام

کد N1845073

وبگردی