آفتاب

نورافکن: الریان را می‌بریم و صعود می‌کنیم

نورافکن: الریان را می‌بریم و صعود می‌کنیم

امید نورافکن یکی از بازیکنان استقلال در دیدار مقابل العین معتقد است استقلال عملکرد بدی در این دیدار نداشته است و فقط براساس حادثه و بدشانسی به تساوی رسیده است

به گزارش ایلنا ، امید نورافکن یکی از بازیکنان استقلال در دیدار مقابل العین معتقد است استقلال عملکرد بدی در این دیدار نداشته است و فقط براساس حادثه و بدشانسی به تساوی رسیده است و امید آبی‌ها در خصوص تساوی مقابل العین وضعیت آبی‌پوشان در این گروه برای صعود و همچنین ادامه مسابقات لیگ برتر و بازی‌های تیم ملی در تعطیلات نوروز همکلام شدیم

*مقابل العین امارات به تساوی رسیدید

فکر می‌کنم ما علمکرد خیلی خوبی داشتیم نیمه اول بسیار عالی ظاهر شدیم و آنچه را که مربیان از ما خواسته بودند در زمین انجام دادیم در بین دو نیمه هم صحبتی که مربیان با ما انجام دادند قرار شد نیمه دوم پرس کنیم اما متاسفانه برای دقایقی تمرکزمان از دست رفت و بازی به تساوی رسید.

*خیلی‌ها می‌گویند پنالتی ای که برای استقلال گرفته شد درست نبود.

اصلا چنین چیزی نیست. مدافع العین پای فرشید اسماعیلی را زد و اگر این اتفاق نمی‌افتاد نیم ما در موقعیت گلزنی صد درصد قرار می‌گرفت. در کل فکر می‌کنم باز هم مانند بازی رفت بدشانس بودیم و باز هم العین از دستمان فرار کرد.

*استقلال در اسفندماه بازی‌های سختی را برگزار کرد. قبول دارید تیم خسته بود؟

ما در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتیم و فکر می‌کنم فقط 15 دقیقه مقابل العین در نیمه دوم عملکرد ما خوب نبود که تاوانش را هم دادیم. مطمئن باشید دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد و اگر بدشانسی‌ها و مصدومیت‌ها گریبان استقلال را نگیرد از این هم بهتر خواهیم شد.

*هواداران استقلال دیروز بعد از بازی بازیکنان را تشویق کردند.

باید از آنان تشکر ویژه کنم که در یک روز غیرتعطیل 90 هزار به ورزشگاه آزادی آمدند و تیم را تشویق کردند. ما به شخصه تیممان عقب هم نکشید و حتی می‌خواستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. اما به هر حال شانس بخشی از فوتبال است که اینبار با ما همراه نبود. ما چهار – پنج موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

*فکر نمی‌کنی با این نتیجه کار استقلال برای صعود سخت شد؟

مطمئنم با برد مقابل الریان می‌توانیم شانس صعود باشیم و به عنوان تیم اول وارد مرحله حذفی شویم به شخصه فکر می‌کنم با حضور هواداران و حمایت‌های آنها در بازی با الریان برنده می‌شویم و به مرحله بعدی صعود می‌کنیم.

* بعد از بازی سرمربی العین در مصاحبه‌ای اعلام کرد در این بازی از نیروهای ایرانی کمک گرفته.

فکر نمی‌کنم حرف سرمربی العین درست باشد. تماشاگران استقلال را دید و تمرکزش به هم ریخت تیم استقلال آنقدر خوب و زیبا بازی می‌کند که در چند وقت اخیر همه ازش تعریف کنند. فکر می‌کنم سرمربی العین دنبال فرافکنی بوده است.

* وضعیت پرداختی‌ها چطور است؟

خدا را شکر شرایط مالی خوبی داریم و هر بازی که می‌بریم پاداش‌های آن را به موقع پرداخت می‌کنند. جا دارد از زحمات مدیریت باشگاه هم در این مورد تشکر کنیم.

* از روز گذشته هم به اردوی تیم ملی ملحق شدی.

با صلاحدید کادر فنی تیم ملی بردی را در تهران برگزار خواهیم کرد و مقابل سیرالئون یک بازی دوستانه را هم برگزار خواهیم کرد تا نقاط ضعف و قدرت تیم ملی مشخص گردد. فکر می کنم این دیدار خیلی به ما کمک می‌کند.

* شفر در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی‌اش از مسوولان سازمان لیگ خواست دیدار مقابل نفت تهران لفو شود.

خب ما هر چهار روز یک بار بازی‌های سنگینی داشتیم و اکثر بازی‌هایمان هم خارج از خانه بوده است مقابل الریان، العین، الهلال، فولاد و پرسپولیس بازی‌های سنگینی را برگزار کردیم و باید در تعطیلات نوروزی هم یک بازی دوستانه دیگر را برای تیم ملی برگزار کنیم. فکر می‌کنم بهترین تصمیم این است که این بازی کنسل شود چون ما باز هم سه روز بعد از این بازی باید در ورزشگاه آزادی یک دیدار سخت دیگر را هم مقابل الریان قطر برگزار کنیم. به هر حال امیدوارم سازمان لیگ بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرد.

کد N1844922

وبگردی