آفتاب
حسن صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

سهم‌خواهی نمایندگان، شستا را هدف گرفته/شفافیت و ثبات مدیریتی، ارمغان تدبیر است

سهم‌خواهی نمایندگان، شستا را هدف گرفته/شفافیت و ثبات مدیریتی، ارمغان تدبیر است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری می‌گوید: گرچه شرکت شستا در دوران ربیعی، مدینه فاضله نشده ولی پیشرفت و ثبات مدیریتی در شستا بیش از هر زمان دیگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از انتقادات نمایندگان مخالف وزیر کار، سوءمدیریت شرکت شستا و ناکارآمدی سازوکارهای حاکم برآن ا‌ست. حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در ارتباط با این انتقادات می‌گوید: نمایندگان مجلس از کنه موضوعات و معضلات شستا اطلاع ندارند و در جریان انتفاقات نیستند و نمی‌دانند که این مجموعه عریض و طویل، در دولت روحانی  چقدر در مسیر بهبود حرکت کرده‌است.

وی تاکید می‌کند: نمی‌گوییم امروز شستا مدینه فاضله است، بدون شک معایب و کاستی‌هایی دارد، اما در مقایسه با دوران قبل بدون تردید به سمت ثبات پیش رفته‌است و این بهبود و پیشرفت قابل توجه، نشان‌دهنده تدبیر است نه بی‌تدبیری.

صادقی اعتقاد دارد؛ در دوران مدیریت ربیعی، شفافیت و اطلاع‌رسانی مالی و مدیریتی شستا بیشتر شده، ساختار مدیریتی این مجموعه ثبات بیشتری دارد و کارایی عملکردیِ آن به مراتب بیشتر است.

این فعال صنفی انتقادات را متوجه نمایندگان مجلس می‌داند و می‌گوید: نمایندگانی که امروز مدیریت شستا را به فساد متهم می‌کنند، از موضع سهم‌خواهی خود صحبت می‌کنند و به این دلیل است که مدیریت را به سوءمدیریت تعبیر می‌کنند؛ این نمایندگان اگر از منظر منافع ملی به مساله شستا نگاه کنند، بایستی پیشرفت‌ها و کارآمدی‌های مدیریتی آن را ببینند و بی‌وفقه به سمت وزیر کار و زیرمجموعه آن، انگشت اتهام دراز نکنند.  

صادقی در پایان می‌گوید: گویا آقایان از فساد حاکم بر شستا در دوران قبل و جولان دادن امثال بابک زنجانی‌ها بی‌خبرند که امروز که بوی بهبود از اوضاع تامین اجتماعی به مشام می‌رسد، منتقد فساد شده‌اند.

کد N1843506

وبگردی