آفتاب

تشریح دلایل مخالفت فراکسیون امید با استیضاح / توصیف فضای حاکم بر جلسه علنی مجلس

تشریح دلایل مخالفت فراکسیون امید با استیضاح / توصیف فضای حاکم بر جلسه علنی مجلس

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس ضمن تشریح فضای حاکم بر صحن در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علت مخالفت این فراکسیون با استیضاح را تشریح کرد و گفت که مخالفت با استیضاح لزوما به معنای حمایت از افراد نیست.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به فضای حاکم بر صحن علنی مجلس در جریان برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:‌ در دقایقی که از جلسه علنی امروز گذشته نمایندگان طیف‌های مختلف در حال رایزنی و مذاکره با یکدیگر درباره ابعاد مختلف این استیضاح آقای ربیعی هستند و تا پایان جلسه نمی‌توان پیش بینی خاصی ارائه داد.

وی با اشاره به جلسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و اعلام نظر این فراکسیون در حمایت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: نظر فراکسیون مخالفت با استیضاح فارغ از حمایت از افراد می‌بود. چرا که با توجه به فضای موجود در جامعه در آستانه سال نو استیضاح یک یا چند وزیر به صلاح نیست.

نماینده اصلاح طلب مردم ایلام در مجلس همچنین با اشاره به نظر رئیس فراکسیون امید درباره استیضاح وزرا یادآور شد: تاکید دکتر عارف هم بر این است که شرایط فعلی کشور مناسب برای استیضاح نیست و حداقل بهتر بود استیضاح‌ها به سال آینده موکول می‌شد.

میرزایی در پایان از ادامه رایزنی‌های نمایندگان در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت که باید ببینیم در نهایت فضا به چه سمتی خواهد رفت.

کد N1843383

وبگردی