آفتاب

حمایت کانون سراسری انبوه سازان ایران از وزیر کار / خروج یک مدیر استراتژیست تبعات زیانباری برای منافع ملی دارد

حمایت کانون سراسری انبوه سازان ایران از وزیر کار / خروج یک مدیر استراتژیست تبعات زیانباری برای منافع ملی دارد

کانون سراسری انبوه سازان ایران بعنوان یکی از تشکلهای صنفی و کارفرمایی و مهمترین تشکل بخش خصوصی فعال در حوزه مسکن و ساختمان از ادامه فعالیت دکتر ربیعی به عنوان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی حمایت می کند.

جمشید برزگر رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اشاره به فعالیتهای مثبت این وزارتخانه در دولت های یازدهم و دوازدهم در جهت افزایش میزان مشارکت و ارتقای جایگاه نهادهای بخش خصوصی در فرآیندهای تصمیم گیری و اجرایی مرتبط تأکید  کرد که اصطلاح شریک اجتماعی برای اولین بار توسط وزیر محترم کار در خصوص تشکلهای بخش خصوصی مطرح و عملیاتی شد که بی تردید با گذشت زمان تأثیرات مثبت و سازنده این شعار نمایان می شود.

وی همچنین دکتر ربیعی را فردی مسلط به امور مربوط به این وزارتخانه ارزیابی و مطرح کرد که خارج شدن ایشان از کابینه بعنوان خروج یکی از مدیران استراتژیست دولت از گردونه مدیریت کلان کشور ، می تواند آثار زیانباری برای منافع ملی در موقعیت کنونی داشته باشد.

برزگر ابراز امیدواری کرد که با رایزنی های صورت گرفته از سوی این تشکل و سایر نهادهای بخش خصوصی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دکتر ربیعی بار دیگر رأی اعتماد نمایندگان محترم خانه ملت را اخذ کند.

 

کد N1843031

وبگردی