آفتاب

اجساد قربانیان سقوط هواپیمای ترکیه در حال انتقال به پزشکی قانونی است

اجساد قربانیان سقوط هواپیمای ترکیه در حال انتقال به پزشکی قانونی است

مدیر کل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه که شب گذشته در حوالی شهرکرد اتفاق افتاد،به پائین کوهستان منتقل و در حال انتقال به پزشکی قانونی شهرکرد است.

به گزارش ایلنا،‌مهرداد علی بخشی افزود: در پی وقوع این حادثه ۱۱ سرنشین هواپیما جان خود را از دست دادند که اجساد آنان به پزشکی قانونی تحویل داده شد و هم اکنون برای انجام مراحل شناسایی و تعیین هویت در حال انتقال به مرکز پزشکی قانونی شهرستان شهر کرد است.

وی تصریح کرد: مراحل شناسایی و تشخیص هویت این اجساد مطابق با پروتکل های موجود که شامل معاینه اجساد، بررسی مشخصات، تن پیمایی اجساد و سایر آزمایش ها و مراحل تخصصی می شود انجام خواهد شد.

مدیر کل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به مراجعه تعدادی از افراد خانواده های قربانیان این حادثه اظهار داشت: در صورت نیاز از خانواده های کشته شدگان سقوط هواپیما برای تهیه پروفایل ژنتیکی و تطبیق و احراز هویت، نمونه اخذ می شود.

یادآور می‌شود شب گذشته یک فروند جت شخصی که در مسیر شارجه(امارات متحده عربی)-استانبول(ترکیه) در حرکت بود در حوالی شهرکرد سقوط کرد و همه ۱۱ سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

کد N1842824

وبگردی