آفتاب

عکس: جنازه مینا باشاران پیدا شد | پایان عملیات هواپیمای ترکیه ای در ایران

عکس: جنازه مینا باشاران پیدا شد | پایان عملیات هواپیمای ترکیه ای در ایران

عکس: جنازه مینا باشاران پیدا شد | با کشف جنازه مینا باشاران، عایشه آند و سایر دختران حاضر در هواپیمای ترکیه ای سقوط کرده در ایران، عملیات کشف اجساد هواپیمای جت شخصی ترکیه ای در حوالی شهرکرد به پایان رسید. خانواده مینا باشاران و سایر قربانیان سقوط هواپیمای ترکیه ای به ایران آمدند تا جنازه های سرنشینان این هواپیما را از مسئولان ایرانی تحویل بگیرند.

بیشتر ببینید: عکس های مینا باشاران .
بیشتر بخوانید: علت سقوط هواپیمای ترکیه ای .

جنازه مینا باشاران


مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از پایان عملیات جستجوی پیکر‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه در ارتفاعات هلن شهرستان کیار استان چهار محال و بختیاری خبرداد.
حسین درخشان در این باره اظهار کرد: از صبح امروز نیرو‌های هلال احمر با بالگرد به محل سقوط Fall هواپیمای ترکیه در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری اعزام و جست و جو‌های خود را آغاز کرده بودند.
مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از قابل شناسایی بودن ۸ پیکر خبرداد و تصریح کرد: از میان ۱۱ پیکر کشف شده، ۸ جسد از جمله پیکر "مینا باشاران" دختر میلیاردر اهل کشور ترکیه قابل شناسایی است.وی افزود: ۱۱ پیکر جانباختگان حادثه  کشف و به پایین ارتفاعات منتقل شد.
درخشان از تحویل پیکر‌ها به پزشکی قانونی خبرداد و اظهارکرد: پیکر‌های کشف شده برای انجام مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.
وی با اشاره به کشف جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده خاطرنشان کرد: جعبه سیاه هواپیما به عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل داده شد.

خانواده مینا باشاران در ایران


حسین باشاران سرمایه دار ترکیه‌ای در پی سقوط هواپیمای شخصی اش در ایران بامداد امروز وارد کشور شد. در این سانحه هوایی دختر وی و هفت دوستش به همراه کادر پروازی جان باختند.
عصر دیروز هواپیما شخصی حسین باشاران سرمایه دار ترکیه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری ایران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.
طبق آخرین اخبار جعبه سیاه این هواپیما جت شخصی CI۶۰ پیدا شده است.
از اجساد ۱۱ نفر سرنشین این هواپیما ده جسد پیدا شده است.
همچنین حسین باشاران پدر مینا باشاران دیروز به ایران آمده و به احتمال زیاد امروز اجساد تحویل ترکیه داده می‌شوند.

عکس: کشف جنازه مینا باشاران 




کد N1842794

وبگردی