آفتاب

داستان عجیب لغو بازی پائوک و آاک/ هفت تیر کشی در چند قدمی مسعود! (عکس)

داستان عجیب لغو بازی پائوک و آاک/ هفت تیر کشی در چند قدمی مسعود! (عکس)

بازی شب گذشته دو تیم پرطرفدار یونان با جنجال عجیبی همراه بود و ورود یک مرد با اسلحه به زمین مسابقه و تهدید داور همه را متعجب کرد.

به گزارش ایلنا، دو تیم پائوک و آاک در جریان دیدارهای هفته بیست و پنجم سوپرلیگ یونان به مصاف هم رفتند. در این بازی تعیین کننده و جنجالی که برای به دست آوردن شانس قهرمانی برای هر دو تیم حساسیت بالایی داشت، تصمیم داور در دقیقه 90 جو بازی را متشنج کرد.

درگیری بین بازیکنان و داور بالا گرفت تا مالک باشگاه پائوک وارد زمین شود. ایوان ساویدیس با اسلحه‌ای که بر کمر داشت حاضران در زمین را متعجب کرد در حالیکه دو محافظ در کنار او حضور داشتند. ساویدیس پس از گفت و گو با داور مسابقه از بازیکنان تیمش خواست تا زمین مسابقه را ترک کنند و این دیدار ناتمام باقی بماند.

مانوئل خیمنز، سرمربی آاک که مسعود شجاعی را در اختیار دارد، می‌گوید در ابتدا او متوجه نشد که ساویدیس اسلحه دارد و این باعث شد که متعجب شود.

سرمربی اسپانیایی می‌گوید: پائوک یک گل آفساید را به ثمر رساند که توسط داور رد شد و بازیکنان برای حدود چهار یا پنج دقیقه به این صحنه اعتراض کردند. سپس یک مرد با محافظانش به زمین آمد، همه می‌گویند که رئیس پائوک بود، او به سمت داور و سپس نیمکت ما رف تو همه را تهدید کرد!

او ادامه داد: زیاد نگران نشدیم اما بعد از اینکه شما اسلحه را می‌بینید، فکر می‌کنید اگر او به دنبال افکار دیوانه کننده باشد، می‌تواند از آن استفاده کند. در ابتدا ما نمی دانستیم که او اسلحه دارد البته این اقدام برای یک رئیس باشگاه طبیعی است و شاید او مجوز داشته باشد اما نه برای ورود به زمین مسابقه و تهدید کردن داور!

کد N1842523

وبگردی