آفتاب

شناسایی ۳۱۱ نقطه مستعد اقامتگاه های گردشگری در شهرستان املش

شناسایی ۳۱۱ نقطه مستعد اقامتگاه های گردشگری در شهرستان املش

یونس محمودی با بیان اینکه ۳۱۱ نقطه بالقوه مستعد اقامتگاه های گردشگری در این شهرستان شناسایی شد، گفت: از این تعداد ۲۴۵ نقطه در دستور کار جدی کارگروه بوم گردی قرار دارد. یونس محمودی، فرماندار املش در اخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۹۶ در سالن میرزا حبیب الله املشی فرمانداری برگزار شد، گفت: همه مسئولان شهرستان املش باید در سال ۹۷ با اهتمام و جدیت بیشتری تلاش کنند که سال خوبی برای شهرستان رقم بخورد از این جهت رضایت مردم مولفه مهمی برای ارزیابی رویکرد مدیران است.

وی با بیان اینکه سیاست های آمریکا در حوزه پیرامونی ایران نسبت به محکومیت ایران به پشتوانه فکری مقام معظم رهبری و وفاق و همدلی همه مسئولان و مردم ناکام ماند، افزود: این بار نیز این سیاست ها راه به جایی نبرد و ایران اسلامی در این زمینه فائق شد.

فرماندار املش با بیان اینکه سیاست های ایران اسلامی در دفاع از کیان اسلان نه تنها در ایران بلکه در ممالک اسلامی جنبه تدافعی دارد، اظهار کرد: به آمریکا و اسرائیل هشدار می دهیم که به یاوه گویی های خود پایان دهند و بدانند که قدرت دفاعی و موشکی ایران جزء الزامات تدافعی ایران است و در صورت لزوم از نظام جمهوری اسلامی و خون بهاء شهدا در مقابل هجمه های دشمنان دفاع می کنند و هیچ کشوری هم حق دخالت ندارند.
محمودی با تاکید بر اینکه بعضی از وقایع در دی ماه سال جاری که به بهانه فقدان اشتغال و بیکاری رخ داده، دست آمریکا و حامیانش بوده و از طرفی این موضوع به رویکرد رفتاری فکری و اجرایی مسئولان هم  برمی گردد، تصریح کرد: در سال ۹۷ رویکرد ما باید رویکرد دفاع از رویکرد مردم باشد و مردم سالاری دینی اصلی انکار ناپذیر است.
فرماندار املش ادامه داد: مراجعات مردمی در روزهای سه شنبه به قدری مهم است که هیچ مسئولی حق مرخصی گرفتن و ماموریت های خارج از استان را ندارد.

محمودی با بیان اینکه ۳۱۱ نقطه بالقوه مستعد اقامتگاه های گردشگری در شهرستان املش شناسایی شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۴۵ نقطه  در دستور کار جدی کارگروه بوم گردی شهرستان قرار دارد و کشاورزی و بوم گردی املش دو قطب مهم این شهرستان است که باید به فعلیت درآید.

فرماندار املش با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در حوزه ستاد خدمات سفر این شهرستان با قوت بیشتری در جهت رضایتمندی مردم تلاش می کنند، اذعان کرد: رفع موانع ترافیکی، برپایی جشنواره های فرهنگی و اجتماع و بستر تمهیدات و تسهیلات حوزه فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های مهمی است که  باید با رعایت قواعد عرفی، شرعی و قانونی برای مسافران ایجاد شود.

محمودی گازرسانی به ۱۲ روستای ییلاقی، اسفالت ۲۰ کیلومتر راه های ییلاقی، برگزاری ۱۱ جلسه اقتصاد مقاومتی را  از جمله رهاوردهای مهم این شهرستان عنوان و تصریح کرد: روستاهای تابستان نشین هم با ایجاد ساخت و سازها مشکل بحرانی بودن این منطقه حل و این جزء رسالت های مهم عمرانی است.

فرماندار املش ادامه داد: محور شلمان به املش یکی از چشم انداز های مهم گردشگری، سیاحتی، اقتصادی و بوم گردی است که متاسفانه پیشرفت فیزیکی ندارد.

محمودی با تاکید بر اینکه سایت آبرسانی بهشت آباد املش باید با جدیت و شدت بیشتری به پایان برسد، اظهار کرد: با افتتاح این سایت ۲۳ روستای بخش مرکزی املش و بخشی از روستاهای بخش مرکزی رودسر از نعمت آب برخوردار می شوند که  ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق  توسعه ملی برای این سایت استفاده شد و باید به مردم بچشانیم که این آب گواراست.

فرماندار املش در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر اینکه رضایت مردم از ادارات بسیار مهم است، گفت: عملکرد سالانه برخی از مدیران رضایت بخش نیست و تشویق مدیران کارآمد و تنبیه مدیران ناکارآمد و بدرفتار در سال ۹۷ در این شهرستان انجام می شود و رضایت مردم مولفه مهمی برای ارزیابی رویکرد مدیران به شمار می آید.
کد N1842305

وبگردی