آفتاب

دو بالگرد فرودگاه پیام به اورژانس کشور اختصاص یافت

دو بالگرد فرودگاه پیام به اورژانس کشور اختصاص یافت

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام با اعلام اینکه دو بالگرد این شرکت برای انجام خدمات فوریت‌های پزشکی در اختیار اورژانس کشور قرار می‌گیرد، گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای، محورهای مواصلاتی کشور بویژه استان البرز با مدیریت اورژانس تحت خدمات پرنده های پیام خواهند بود.

به گزارش ایلنا؛ سعید زرندی، مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام با اعلام اینکه بالگردهای این شرکت برای تسریع در ارایه خدمات اورژانسی بصورت امانی در اختیار مرکز فوریت های پزشکی اورژانس کشور قرار می گیرند، گفت: پس از درخواست اورژانس کشور و با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای مسوولیت های اجتماعی، شرکت پیام دو فروند هلی کوپتر خود را در اختیار اورژانس کشور قرار میدهد.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه ای در این مورد میان شرکت خدمات هوایی پیام و مرکز فوریت های پزشکی کشور، افزود: با انعقاد این تفاهم نامه محورهای مواصلاتی کشور بویژه استان البرز با مدیریت اورژانس تحت خدمات پرنده های پیام خواهند بود و قطعا سرعت خدمات دهی اورژانس بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره ثبت رکورد تردد بیش از ۱۸ میلیون مسافر نوروزی از استان البرز در نوروز ۹۶ اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن استان البرز در مسیر اصلی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور بالطبع حوادث جاده ای زیادی در محدوده استان البرز رخ می دهد که برای پوشش این حوادث به توان ملی نیاز است.

زرندی با بیان اینکه از سال های قبل شرکت خدمات هوایی پیام از دو بالگردی که در اختیار دارد بهره ای نبرده و بدون استفاده مانده بود، تصریح کرد: با ایده ای که داده شد، این دو بالگرد به روزرسانی و به صورت امانی در اختیار اورژانس کشور قرار می گیرد تا خدمات فوریت های پزشکی ارایه دهد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام، خاطر نشانر کرد: به دلیل تردد زیادی که در محورهای مواصلاتی البرز وجود دارد، اگر اورژانس کشور تدبیر بیندیشد که یکی از بالگردها استان البرز را پوشش دهد خدمت ارزنده ای به استان البرز شده و امیدوارم  این تفاهم نامه که در بازه ۵ ساله تنظیم شده جنبه های دیگری برای همکاری با اورژانس کشور باز کند.

کد N1842172

وبگردی