آفتاب
اعلام برنامه های نوروزی سیما

آخرین خبر از وضعیت «کلاه قرمزی»/ فیلم های روز سینما پخش می شود

آخرین خبر از وضعیت «کلاه قرمزی»/ فیلم های روز سینما پخش می شود

عناوین برنامه های نوروزی سیما در نشست معاون رسانه ملی و مدیران شبکه های مختلف سیما، امروز یکشنبه ۲۰ اسفند، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعلام برنامه های نوروزی سیما امروز ۲۰ اسفندماه با حضور  مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی و همچنین مدیران شبکه های تلویزیونی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو بیان کرد: در شبکه دو از سالی که گذشت پرداختن به محوریت خانواده مطرح بود و چند برنامه جدید مطرح شد و برنامه های مختلفی را روی آنتن بردیم. در نوروز ۹۷ ویژه برنامه تحویل سال در روز ۲۹ اسفند با اجرای محمد سلوکی و خانم صادقی با محوریت امام نقی (ع) روی آنتن می رود، به همین مناسبت در آن شب ها مسافر ری را در ۴ قسمت پخش می کنیم. صبح ها ساعت ۸:۳۰ برنامه نوجوانانه داریم. برنامه عمو قناد، گله به گله، بهترین شو و ... نیز روی آنتن می رود. امسال مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» شب ها ساعت ۲۰ پخش می شود. سریال نمایشی طنز، «تعطیلات رویایی» است که شب ها ۲۱:۳۰، فیلم های خارجی ساعت ۱۷ و ۲ فیلم ایرانی با نام «نفس» و «ویلایی ها» در میان این آثار روی آنتن می روند. علاوه بر راهیان نور، یک برنامه خاص به نام «از آسمان» ویژه مدافعان حرم روی آنتن می رود. همچنین ویژه برنامه های نوروزی را تقدیم مخاطبان می کنیم.

وی افزود: در حال آماده سازی جدید محله «گل و بلبل» هستیم. یک برنامه ترکیبی نمایشی طنز با نام «خوش و بش» که از آغازین روزهای سال پخش می شود نیز وجود دارد که محمد مسلمی یکی از شخصیت های جدید آن است. همچنین سری جدید برنامه «جیوه گی» روی آنتن می رود از سوی دیگر سریال «مرد» با محوریت یک معلم مرد روی آنتن می رود.

این خبر تکمیل شد...

کد N1842087

وبگردی