آفتاب

خلاصه بازی رئال | ایبار 1 رئال مادرید 2 | پیروزی در خارج خانه با درخشش رونالدو!

خلاصه بازی رئال | ایبار 1 رئال مادرید 2 | پیروزی در خارج خانه با درخشش رونالدو!

خلاصه بازی رئال ایبار | دو تیم رئال مادرید و ایبار در بازی حساس و پربرخورد از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه خانگی ایبار به مصاف یکدیگر رفتند که ابتدا کریستیانو رونالدو در دقیقه 34 با ضربه سنگین دروازه را باز کرد. در ادامه رامیس با ضربه سر دقیقه 54 دروازه رئال را باز کرد اما در ادامه در ادامه رونالدو باز هم در دقیقه 83 با ضربه سر دروازه ایبار را برای بار دوم باز کرد تا رئال با درخشش فوق ستاره پرتغالی پیروز این بازی شود. در ادامه می توانید خلاصه بازی امروز رئال را ببینید...





خلاصه بازی امروز رئال



گزارش بازی امروز رئال


رئال پس از برد شیرین 1-2 در زمین پی اس جی و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به ورزشگاه ایپوروئا آمده بود تا برابر ایبار قرار بگیرد. میزبان در رده هشتم قرار داشت و به دنبال خلق شگفتی بود.

بازی با برتری میزبان شروع شد و رئالی ها که در هفته های اخیر از انگیزه لازم در لالیگا برخوردار نیستند، کمتر نشانی از تیم متقدر سه شنبه شب در پاریس داشتند.
ایبار بیش از 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و هر از چند گاهی موقعیت هایی روی دروازه رئال خلق می کرد اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به دروازه پیدا نمی کرد.

در حالی که ایبار تیم برتر زمین بود، رئال دقیقه 34 به گل رسید. یک اشتباه از مدافع ایبار در پاس دادن باعث شد تا مودریچ توپ ربایی کرده و با پاس عمقی استثنایی رونالدو را صاحب توپ کند. فوق ستاره پرتغالی هم در مصاف تک به تک با گلر ایبار موفق به گلزنی شد.
رئال پس از گل، بازی را در دست گرفت و دقیقه 43 می توانست یک بار دیگر توسط رونالدو به گل برسد اما گلر ایبار با واکنشی تماشایی شوت رونالدو را راهی کرنر کرد تا نیمه اول با تک گل رونالدو به سود رئال تمام شود.
ایبار نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 50 به گل تساوی دست یافت. ارسال یک ضربه کرنر و ضربه سر رامیس در کنج دروازه رئال آرام گرفت.

رئال به سرعت نسبت به این گل واکنش نشان داد و در 4 دقیقه دو فرصت عالی توسط رونالئدو و مودریچ خلق کرد اما ضربات این دو بازیکن با اختلاف اندکی راهی اوت شدند.
رئال در ادامه دو بار دیگر نیز می توانست به گل برسد. یک بار ضربه رونالدو را گلر ایبار راهی کرنر کرد و کمی بعد ضربه سر بیل به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

ایبار پس از تحمل فشار 15 دقیقه ای رئال، به دروازه کهکشانی ها نزدیک شد و در دو موقعیت به شدت دروازه این تیم را با خطر مواجه کرد اما ضربات نهایی مهاجمان ایبار بی دقت بود و نتیجه ای در پی نداشت.
رئال سرانجام دقیقه 81 به گل دوم رسید. سانتر کارواخال از راست را رونالدو با یک ضربه سر زیبا به گل دوم خود و تیمش بدل کرد تا کهکشانی ها یک بار دیگر از ایبار پیش بیفتند. این هجدهمین گل رونالدو در لالیگا بود.




کد N1841488

وبگردی