آفتاب

حیف است استقلال به دسته پایین تر سقوط کند / فعلا به آنها فکر نمی‌کنیم

حیف است استقلال به دسته پایین تر سقوط کند / فعلا به آنها فکر نمی‌کنیم

مهاجم خونه به خونه بابل درخصوص رویارویی با استقلال تهران در فینال جام حذفی گفت: فعلا به استقلال فکر نمی‌کنیم و به ادامه لیگ یک فکر می‌کنیم. ان شاء الله پس از جشن صعود به لیگ برتر برابر استقلال بازی کنیم.

روح اله باقری در گفت و گو با ایلنا، درباره بازی با استقلال خوزستان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی واقعا سختی داشتیم و جدا از روحیه دو تیم، درجه حرارت هوا خیلی روی بازی تاثیرگذار بود. ما در بازی رفته رفته بهتر شدیم و پنالتی آنها در نیمه دوم صحیح بود تا نتیجه بازی به سود آنها پیگیری شود.

او ادامه داد: خداراشکر در نیمه دوم نتیجه بازی را به تساوی کشاندیم و این شخصیت تیمی را نشان می‌دهد. می‌شد بازی را در وقت های قانونی به نفع خودمان تمام کنیم اما اشتباه های انفرادی هم تاثیر گذار بود. خداراشکر بازی را اینگونه قشنگ و با تاریخ سازی به پایان رساندیم.

باقری درخصوص هت تریکش در این بازی گفت: این مجموعه عملکرد بازیکنان بود و با گلزنی زحمت های آنها را به نتیجه رساندم. خداراشکر جلوی هوادارانمان سربلند شدیم. هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند و خیلی‌ها هم از بابل دعاگوی ما بودند. دیروز همه ستاره بودیم و با اینکه بازیکن خارجی نداشتیم و لیگ یکی محسوب می‌شدیم، در سومین بازی با لیگ برتری‌ها پیروزی شدیم.

باقری درخصوص اینکه شانس صعود به فینال را چقدر می‌دانسته، عنوان کرد: برای ما دور از دسترس نبود چون به این شخصیت رسیده بودیم که بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم. بازی بازی پیش می‌رویم وهم قسم شده بودیم استقلال خوزستان را ببریم و دوست داشتیم در 90 دقیقه بازی تمام شود اما متاسفانه اینگونه نشد. باید به هواداران اهوازی تبریک بگویم چنین تیمی دارند و امیدوارم وضعیت مالی‌شان برطرف شود چون حیف است استقلال به دسته پایین تر سقوط کند.

مهاجم خونه به خونه درخصوص اینکه با دریافت کارت زرد از رویارویی با استقلال تهران محروم شد، گفت: در همان لحظه که کارت دریافت کردم، خیلی عصبانی شدم اما به ادامه بازی فکر کردم تا تیمم به فینال برسد. صحنه مشکوک به پنالتی بود اما وقتی داور پنالتی اعلام نکرد، انتظار نداشتم به دلیل تمارض کارت زرد بدهد. امیدوارم اتفاقی بیفتد تا اعتراض ما قبول شود اما فکر نمی‌کنم کمیته داوران بپذیرند.

باقری گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است و جزو بهترین تیم‌های ایران هستند. امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم چون با به فینال رفتن کار بزرگی انجام دادیم. فعلا به استقلال فکر نمی‌کنیم و به ادامه لیگ یک فکر می‌کنیم. ان شاء الله پس از جشن صعود به لیگ برتر برابر استقلال بازی کنیم.

کد N1841431

وبگردی