آفتاب

بررسی موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها در کمیسیون فرهنگی/ پاسخگویی وزیر ارشاد به سوالات ۸ نماینده

بررسی موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها در کمیسیون فرهنگی/ پاسخگویی وزیر ارشاد به سوالات ۸ نماینده

همزمان با برگزاری جلسات کمیسیون فرهنگی مجلس، علاوه بر حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به‌منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان، مسائل و مشکلات حضور خبرنگاران زن و زنان در ورزشگاه‌ها نیز در این جلسات بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همزمان با برگزاری جلسات علنی این هفته مجلس، کمیسیون‌های تخصصی نیز با موضوعات مختلف تشکیل جلسه می‌دهند.

در این راستا استماع گزارش ریاست سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه های حج تمتع سال ۱۳۹۷، ادامه برسی طرح حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی و فرهنگی و تموانمندسازی مالکان و بهره‌برداران بناهای تاریخی و فرهنگی در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس خواهد بود.

همچنین قرار است عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌منظور پاسخگویی به سوالات ۸ نفر از نمایندگان در جلسات کمیسیون فرهنگی حاضر شود.

علاوه بر این، استماع گزارش دستگاه‌های مربوط به سیاست‌گذاری و نظارت بر فضای مجازی در کارگروه ارشاد، تبلیغات اسلامی و گردشگری و ارائه گزارش مرکز پژوهش‌ها در مورد قوانین مربوط به ماهواره و بررسی لوایح رسانه‌های همگانی و سازمان نظام رسانه در کارگروه فرهنگ، هنر و رسانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این درحالی است که بررسی مسائل و مشکلات حضور خبرنگاران زن و زنان در ورزشگاه‌ها نیز در جلسات هفته جاری این کمیسیون انجام خواهد شد.

کد N1841339

وبگردی