آفتاب
رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

کشف ١٧ تن مواد محترقه/بازداشت ٤ نفر تا پایان تعطیلات نوروز

کشف ١٧ تن مواد محترقه/بازداشت ٤ نفر تا پایان تعطیلات نوروز

رییس پلیس تهران بزرگ از کشف و ضبط 17 تن مواد محترقه خبر داد و گفت: 4 نفر دستگیر شدند که تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه برنامه کشفیات مواد محترقه گفت: در اقدامات عملیاتی که مدت هاست، شروع کردیم با همکاری پلیس آگاهی بالغ بر ١٧ تن انواع مواد محترقه پرخطر و غیرمجاز کشف شد. همچنین سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد محترقه منهدم شد.

او ادامه داد: ٧٣ میلیون عدد انواع مواد محترقه کشف که ٨ تن از ١٧ تن مواد پرخطر کشف شده بیشتر اکلیل و سرنج و مواد اولیه بودند. همچنین ٧٤ نفر تا الان در این رابطه دستگیر کردیم.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطر نشان کرد:  ١١ انبار بزرگ توزیع کننده مواد محترقه پلمب شده همچنین ١٤ دستگاه خودرو حامل مواد محترقه توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به ارزش ریالی مواد کشف شده گفت: ارزش ریالی این مواد محترقه  حدود ٤ میلیارد تومان بود.

او ادامه داد: جلسات متعددی با اتحادیه هایی که در این رابطه کار می کنند از جمله رنگ فروشی ها و فروشندگان مواد شیمیایی داشته ایم همچنین در چهارشنبه آخر سال کنترل اقشار آسیب پذیر را در دستور کار داریم و در صورت که قوانین رعایت نشود برخوردهای لازم صورت می گیرد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خودروهای افرادی که برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند توقیف خواهد شدتاکنون هم ٤ نفر بازداشت شده اند و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت هستند.

سردار رحیمی گفت: نیروهای پرتلاش ناجا با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع توجیه شدند و آمادگی داریم چهارشنبه آخر سال کم خطری را برگزار کنیم همچنین هماهنگی کامل با اورژانس و آتش نشانی صورت گرفته است.

او ادامه داد: امسال تا این لحظه وضعیت بی نظیری داریم و از جوانان و خانواده هایی که همراهی کردند کمال تشکر را داریم آرامش مردم که برخی با رفتارهای ناشایست خودآن را سلب می کنند خط قرمز پلیس است.

 

کد N1841255

وبگردی