آفتاب

پرداخت تسهیلات به شرکت تولید کننده داروی میگرن

پرداخت تسهیلات به شرکت تولید کننده داروی میگرن

رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: شرکت دانش‌بنیان توسعه‌یافته تولیدکننده داروی «میگرن‌کات» توانسته از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بهزاد سلطانی در مراسم رونمایی از داروی «میگرن‌کات» اظهار داشت: این شرکت دانش‌بنیان توسعه‌یافته مستقر در پارک فناوری پردیس توانسته از اعتبارات صندوق بهره بگیرد.

وی افزود: این شرکت با اعتبارات پنج میلیارد تومانی صندوق توانسته داروی «میگرن‌کات» یا اسپری بینی گیاهی را تولید کند.

رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: در ابتدا قرار شد با این شرکت شریک باشیم ولی این اتفاق رخ نداد و این شرکت توانست به تنهایی محصول خود را تولید کند.

سلطانی با بیان اینکه شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده داروهای درمان میگرن فعال در زمینه تولید داروهای گیاهی است، گفت: برای محققان این شرکت، درمان مد نظر است که توانسته با انجام تحقیقات چندین ساله خود، چنین محصولی را تولید کند.

وی با تأکید بر اینکه سردرد میگرنی یکی از مشکلات خانواده‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: اکنون این شرکت توانسته با تولید داروی «میگرن‌کات»، درمان چنین بیماری را انجام دهد.

رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه این شرکت ۷ طرح دیگر در دستور کار دارد، گفت: شرکت‌های دیگری هستند که طرح‌هایی برای رفع مشکلات جامعه دارند و از صندوق نوآوری و شکوفایی کمک خواسته‌اند.

کد N1841244

وبگردی