آفتاب

علت پخش نشدن دورهمی کتایون ریاحی +عکس | زمان پخش دورهمی کتایون ریاحی؛ شنبه شب!

علت پخش نشدن دورهمی کتایون ریاحی +عکس | زمان پخش دورهمی کتایون ریاحی؛ شنبه شب!

علت پخش نشدن دورهمی کتایون ریاحی +عکس | دورهمی کتایون ریاحی پنج شنبه شب از شبکه نسیم صدا و سیما پخش نشد! چرا؟ می گویند به خاطر پوشش کتایون ریاحی در برنامه دورهمی، مجوز پخش این برنامه داده نشده است. عکس های دورهمی با حضور کتایون ریاحی اما نشانی از پوشش نامناسب و زننده ندارد. مسئولان دورهمی می گویند امشب (شنبه) دورهمی کتایون ریاحی پخش می شود!

برنامه «دورهمی» که قرار بود شامگاه 17 اسفند ماه به مناسبت روز زن، با حضور کتایون ریاحی راهی آنتن شبکه نسیم شود، به دلایلی پخش نشد و واکنش این بازیگر را به دنبال داشت.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود شب گذشته (17 اسففند ماه) برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری به مناسبت روز زن، میزبان کتایون ریاحی باشد، به دلایلی که هنوز به صورت رسمی از سوی شبکه «نسیم» اعلام نشده است، پخش نشد و به جای آن یکی از قسمت‌های گذشته این برنامه بازپخش شد.

به دنبال پخش نشدن این برنامه از شبکه نسیم، کتایون ریاحی علت این موضوع را ایراد برخی از مسئولان پخش شبکه نسیم از پوشش خود در این برنامه عنوان کرد و با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش نوشت:«اینجانب کتایون ریاحی از طریق این پیام مکتوب رسما به شما اعلام می‌دارم به هیچ عنوان به پخش قسمت مربوط به خود در برنامه دورهمی در ساعاتِ بازپخش و تکرارِ این برنامه از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رضایت نداشته و در صورت پخش، شکایت خود را از طریق مراجع ذی‌صلاح و قانون پیگیری خواهم کرد.

مگر این که در ساعت عُرف و معمولِ برنامه، همچون روالِ همیشگی، پخش و در ساعاتِ مقرر تکرار، بازپخش شود. لذا با توجه به عدم پاسخگویی آقایان مسئول در این برنامه از جمله تهیه‌کننده، کارگردان، مجری و مدیر شبکه و با توجه به شرایط دشوار شخص بنده در زمان حضور و ضبط برنامه و با در نظر گرفتن مناسبتِ مبارک این روز و نیتِ خیر اینجانب نسبت به هموطنانم، هرگونه اعمالِ نظر و انجامِ امری غیر از این خواسته به حق، به منزله حقنه اجحاف به میهمان برنامه تلقی خواهد شد و من سکوت نخواهم کرد.

امید است بیش از این‌ها شاهد رفتار حرفه‌ای در برنامه‌ای با این میزان مخاطب باشیم. رسانه ملی جای آزمون و خطای مدیریت نیست... صدای یک ملت است. نبرید از بُن، نفس‌ها را...»

او همچنین با انتشار تصاویری از حضور خود در برنامه «دورهمی» نوشت که مسئولان پخش و ناظران سازمان باید به یک ملت پاسخگو باشند که کجای این پوشش دارای مشکل است؟

در ادامه این حواشی، کانال رسمی برنامه «دورهمی» صبح امروز اعلام کرد که این قسمت از برنامه با حضور کتایون ریاحی جمعه شب (18 اسفند) از شبکه نسیم پخش میشود اما دقایقی بعد اعلام کرد که «با عرض پوزش به علت تغییر در کنداکتور برنامه دورهمی، ویژه برنامه روز زن با حضور سرکار خانم کتایون ریاحی و خواننده محبوب کشورمان حامد همایون به روز های آینده موکول خواهد شد.»

واکنش شبکه نسیم به ماجرای پخش نشدن دورهمی کتایون ریاحی


امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره پخش نشدن برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی بیان کرد که این برنامه ۲۶ اسفند پخش می‌شود.
به گزارش مهر، شب گذشته علاقه مندان به برنامه «دورهمی» منتظر بودند تا طبق اطلاع رسانی ها این برنامه را با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون تماشا کنند اما این برنامه بدون اطلاع رسانی های کافی و تنها با اعلام زیرنویس از آنتن حذف شد.
بعد از پخش نشدن برنامه، در یکی از صفحات اجتماعی متعلق به کتایون ریاحی عکسی از حضور وی در «دورهمی» منتشر شد و سوال پرسیده شده بود که حجاب وی چه اشکالی دارد.
امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره اینکه چرا برنامه «دورهمی» شب گذشته ۱۷ اسفند که قرار بود با حضور کتایون ریاحی روی آنتن برود، پخش نشد، گفت: مشکل پخش برنامه شب گذشته ۱۷ اسفند از طریق خود شبکه نسیم زیرنویس شده بود و حتی همکاران پخش شبکه نسیم تا حدود ساعت ۲۳:۳۰ در تلاش بودند که این برنامه را پخش کنند اما این امکان مقدور نشد.
وی درباره زمان پخش برنامه عنوان کرد: ضمن پوزش مجدد از بینندگان، برنامه «دورهمی» که قرار بود شب گذشته پخش شود پس از آماده سازی، در تاریخ شنبه ۲۶ اسفندماه پخش خواهد شد.








کد N1840635

وبگردی