آفتاب

آیا می دانید صندلی ماساژور چیست؟

آیا می دانید صندلی ماساژور چیست؟

امروزه خرید دستگاه های ماساژور برقی به مانند صندلی ماساژور به طور گسترده ای افزایش یافته است. چندین برند معتبر و گوناگون برای انتخاب وجود دارد، ویژگی های عجیب و غریب که ممکن است هرگز از آن ها نشنیده باشید و تنوع وسیعی از قیمت ها وجود دارد.

ما در اینجا به شما در مورد این وسیله اعجاب انگیز و نحوه خرید آن توضیحاتی جامع را می دهیم.
چرا صندلی ماساژور؟

صندلی ماساژ اغلب در قیاس با حضور در یک مرکز ماساژ و یا استخدام یک ماساژور حرفه ای بسیار به صرفه تر است. شما در یک بازه زمانی طولانی مدت مجبور به حضور در مراکز ماساژ و پرداخت هزینه های هنگفت خواهید شد. با یک صندلی ماساژور، شما از داشتن یک ماشین ماساژ در منزل و هر زمان که بخواهید می توانید از آسایش و رفع خستگی های روزانه برخوردار شوید. در حالی که یک صندلی ماساژ ممکن است در ابتدا گران باشد، در بلند مدت یک سرمایه گذاری عالی در راستای صرفه جویی در هزینه ها و مهمتر از همه سلامتی شما است.
آیا صندلی ماساژور برای بدن من مناسب است؟
امروزه بیشتر صندلی ماساژورها از طراحی ارگونومی بهره می برند، این بدان معنا است که برای اکثر ابعاد بدنی راحت و قابل استفاده است. شما به طور کلی نحوه استفده از صنندلی ماساژور برای نوجوانان و بزرگسالان مناسب است و به هیچ عنوان قابل استفاده برای کودکان نمی باشد.
مکانیسم ماساژ در صندلی ماساژور چگونه است؟

اکثر صندلی های ماساژ با غلتک ها (گوی) طراحی شده اند، به این معنی که غلطک های روی صندلی ماساژ از گردن گرفته تا پا را ماساژ می دهند. بسته به مدل صندلی ماساژ، تکنولوژی کیسه های هوا برای اعمال فشار در بخش های گوناگون بدن نیز استفاده می شود.
غلطک ها بسیار مؤثرتر از کیسه های هوا هستند، بنابراین اگر شما علاقه مند به ماساژ عمیق تر هستید از غلتک ها استفاده کنید. در حالی که کیسه های هوا یک ویژگی استثنایی و جذاب هستند که در کنار غلتک ها می توانند بسیار آرامش بخش و لذت بخش باشند.
2D یا 3D؟
اکثریت قریب به اتفاق، صندلی های ماساژور دارای غلتک ماساژ 2D هستند، با امکان 2D شما نمی توانید شدت غلتک ها را تنظیم کنید. شما می توانید تنها قدرت و شدت کیسه های هوا را تنظیم کنید، اما نه خود غلتک ها را
در مقابل، با صندلی های 3D و 4D شما می توانید غلطک ها را به عقب تا چند اینچ برای ماساژ بافت عمیق تنظیم کنید. صندلی های 3D  اجازه می دهد تا بتوانید هم غلتک ها و کیسه های هوا به صورت دستی تنظیم کنید.
غلتک های پا
غلطک های پا نقاط فشاری پا و کف پاها را ماساژ می دهد. علاوه بر این، اکثر صندلی ها با غلتک های پا دارای کیسه های هوائی هستند که در امتداد دو طرف پاها با اعمال فشار ماساژ را انجام می دهند. بیشتر صندلی های ماساژور پیشرفته از غلتک های ماسازور در قیمت پاها استفاده می کنند، اما هنوز صندلی هایی در دسترس هستند که تنها از کیسه های هوا برای ماساژ پا استفاده می شود.
گرما درمانی
مانند غلتک های پا، سیستم گرمایش حین ماساژ در اکثر صندلی های ماساژور طراحی شده است. اکثر صندلی ها دارای پد های گرم کننده دوگانه در ناحیه کمر هستند که باعث گرم شدن پشت و گردن می شوند و به عنوان یک راه برای از بین بردن درد عضلانی و انجام ماساژی موثرتر به کار می روند.
Zero Gravity (گرانش صفر)

همانند دو مورد فوق Zero Gravity در حال حاضر در پیشرفته ترین صندلی های ماساژور دیده می شود. این قابلیت یک موقعیت مکانی در حالت بی وزنی است که 30 درجه بالاتر از قلب قرار دارد و به شما احساس "سبکی" می دهد. این یکی از محبوب ترین ویژگی های یک صندلی ماساژور حرفه ای است. این قابلیت در یکی از بهترین برندهای صندلی ماساژور به به نام بنکر Boncare وجود دارد.
کیسه های هوا
همانطور که در بالا توضیح داده شد، کیسه های هوا برای انجام ماساژ به وسیله هوا باز و بسته می شوند. آنها فشار، ورز دادن و مالش را انجام می دهند. آنها کشش عضلانی را کاهش می دهند، و همانطور به مانند: غلتک های پا به ماساژ عمیق کمک می کنند.
صندلی های ماساژ می توانند در هر جای خود از کیسه های هوا برخوردار باشد. کیسه های هوا در طرف دوطرف شانه و کردن، دست ها و پاها و قسمت های دگیر رابه خوبی ماساژ دهند.
فضای مورد نیاز
هنگامی که به طور کامل باز می شود، بیشتر صندلی های ماساژور نیاز به فضای بیشتر دارند. نگاهی به مشخصات هر صندلی ماساژور کنید و بدانید در زمان باز شدن تا چه اندازه نیاز به فضا دارند و سپس مقدار فضای خود را در داخل خانه و حتی محل کار اندازه گیری کنید
ضمانت نامه
تقریبا تمام صندلی های ماساژ دارای ضمانت نامه معتبر و شرکتی هستند که می توانند خدمات منحصر به فردی را در اختیار مشتری قراردهند، در این میان می توانیم فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ به آدرس www.piltanshop.com را به عنوان نخستین و بزرگترین فروشگاه صندلی ماساژور با برندهای معتبر را معرفی کنیم. در پیلتن شاپ می توانید با خرید هر صندلی ماساژور از امکاناتی مانند: ضمانت نامه معتبر، تحویل، نصب و راه اندازی رایگان به تمام نقاط ایران و خدمات پس از فروش برخوردار شوید.
کد N1840159

وبگردی