آفتاب

فخرالدینی: قلعه‌نویی حق دارد دلخور باشد/ باید 5 گل به الوحده می‌زدیم

فخرالدینی: قلعه‌نویی حق دارد دلخور باشد/ باید 5 گل به الوحده می‌زدیم

مدافع ذوب آهن در مورد پیروزی مقابل الوحده و شرایط تیمش صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیمش مقابل الوحده اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم ولی خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و 3 امتیاز مهم گرفتیم که در جدول خیلی به ما کمک کرد و شرایط خوبی ایجاد کرد تا در ادامه بتوانیم راحت‌تر به کارمان ادامه دهیم.

وی در مورد موقعیت‌های زیادی که تیمش از دست داد گفت: دقیقاً همینطور است و فرصت‌های زیادی با بدشانسی از دست رفت و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم باید با 4 یا 5 گل اختلاف حریف را شکست می‌دادیم ولی در هر صورت خدا را شکر که پیروز شدیم. من هم یک موقعیت خوب داشتم که با بدشانسی از دست رفت. البته جایی برای توجیه وجود ندارد و باید توپ گل می‌شد.

مدافع ذوب آهن با اشاره به گلایه قلعه‌نویی از بازیکنان عنوان کرد: قلعه‌نویی سرمربی تیم است و هرچه بگوید حق دارد.

فخرالدینی در مورد درخشش در ترکیب ذوب‌آهن در دیدارهای اخیر گفت: من از وقتی به ذوب‌آهن آمدم توانستم خیلی زود در تیم خودم را پیدا کنم و شرایط خوبی دارم. همیشه تلاش می‌کنم برای تیمم مفید باشم و امیدوارم همیشه عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در مورد اینکه به تیم ملی فکر می‌کند یا نه،‌گفت: دوست دارم اگر تیم ملی نیاز داشته باشد به آن کمک کنم ولی اگر هم دعوت نشدم برایشان آرزوی موفقیت در جام جهانی را دارم.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به شرایط گروه B در رقابت‌های آسیایی خاطر نشان کرد: در گروه سختی قرار داریم و فکر می‌کنم سخت‌ترین گروه برای ما باشد چرا که در گروه‌های دیگر حداقل یک تیم ضعیف وجود دارد ولی گروه ما همه تیم‌ها در لیگ خودشان یا اول هستند یا دوم و کار ما را سخت می‌کند ولی همه تلاشمان این است به عنوان تیم اول صعود کنیم.

فخرالدینی در مورد احتمال رویارویی با استقلال در دور بعدی رقابت‌ها عنوان کرد: اصلا اتفاق خوبی نیست و دوست ندارم چنین موضوعی پیش بیاید چرا که زود است در چنین مراحلی تیم‌های ایرانی به هم بخورند و یکی از آنها حذف شود. در این دوره تیم‌های ایرانی آمادگی بالایی دارند و می‌توانند به مراحل بالا صعود کنند. تراکتورسازی هم بدشاسنی آورد وگرنه شرایط بهتر بود و امیدوارم آنها هم صعود کنند ولی به نظرم حداقل 3 تیم ایرانی صعود خواهند کرد.

کد N1839916

وبگردی