آفتاب

کارنامه تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان به تفکیک رقبا/ یک مردودی، دو قبولی و یک مشروطی!

کارنامه تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان به تفکیک رقبا/ یک مردودی، دو قبولی و یک مشروطی!

تیمهای ایرانی بهترین نتایج را مقابل تیمهای ازبکستانی و اماراتی کسب کردند و در برابر قطری ها مردود شدند.

به گزارش ایلنا، دور رفت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای تیمهای ایرانی به اتمام رسید. استقلال و پرسپولیس در گروه هایشان صدرنشین شدند؛ ذوب آهن در رده دوم قرار گرفت و تراکتورسازی در قعر جدول جای گرفت.

تیمهای ایرانی در 12 بازی مقابل تیمهایی از کشورهای قطر، امارات، ازبکستان و عربستان رو در رو شدند. تیمهای نسف قارشی و لوکوموتیو مقابل پرسپولیس و ذوب آهن شکست خوردند تا صد در صد امتیازات مقابل تیمهای ازبکستانی حاصل شود.چهار جدال مقابل تیمهای قطری برای تیم های ایرانی اصلا خوش یمن نبود. سه شکست برابر السد، الغرافه و الدحیل توسط پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب آةن و تنها یک تساوی از استقلال مقابل الریان؛ کسب یک امتیاز از 12 امتیاز ممکن.

تیمهای ایرانی دو بازی را مقابل نمایندگان عربستان انجام دادند که حاصل آن یک برد و یک باخت بود.پیروزی استقلال برابر الهلال و شکست تراکتور مقابل الاهلی حاصل کار آنها بود. همچنین حاصل 4 بازی مقابل تیمهای اماراتی کسب 8 امتیاز بود. برد در برابر الوصل و الوحده توسط پرسپولیس و ذوب آهن و همچنین تساوی استقلال مقابل العین و تراکتورسازی مقابل الجزیره حاصل کار این تیمهای ایرانی بود.

کد N1839697

وبگردی