آفتاب

نبرد شانه به شانه 6 تایی‌ها در گروه C

نبرد شانه به شانه 6 تایی‌ها در گروه C

گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 3 تیم 6 امتیازی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل به پیروزی رسید تا در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با 6 امتیاز و هم امتیاز با 2 تیم دیگر یعنی السد و نسف قارشی و البته به دلیل نتایج دیدار رو در رو در صدر جدول قرار گرفته است.

اوضاع جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا پیچیده است و حضور 3 تیم 6 امتیازی و یک تیم بدون امتیاز، کار صعود را برای تیم‌ها سخت کرده است و شاید این یکی از گروه‌هایی باشد که تا هفته آخر و ثانیه‌های آخر بازی‌ها تیم صعود کننده مشخص نباشد.

با این وجود صدرنشینی پرسپولیس حتی اگر با امتیاز هم نباشد اتفاق ارزشمندی است و برانکو و شاگردانش باید در جهت حفظ این جایگاه تلاش کنند و دیدار برگشت مقابل الوصل که در امارات برگزار می‌شود علاوه بر تمام کردن کامل کار تیم اماراتی، اوضاع سرخپوشان را هم بهتر می‌کند.

نتیجه دیدار السد - نسف قارشی که دو تیم 6 امتیازی دیگر گروه هستند هم در معادلات جدول نقش اساسی ایفا می‌کند و تساوی می‌تواند بهترین نتیجه برای برانکو و شاگردانش باشد که بتوانند در پایان هفته چهارم با اختلاف امتیاز بر صدر جدول تکیه بزنند.

کد N1839579

وبگردی