آفتاب

تقابل آسیایی قلعه‌نویی و استقلال

تقابل آسیایی قلعه‌نویی و استقلال

در صورتی که در پایان هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رتبه فعلی تیم‌ها سر جای خود باشد یک تقابل ایرانی در مرحله حذفی رقابت‌ها خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران با تساوی در سومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از 3 بازی خود 5 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول گروه D رقابت‌های آسیایی قرار دارد.

از طرفی ذوب‌آهن با هدایت قلعه‌نویی با کسب 6 امتیاز از 3 مسابقه پایین تر از الدحیل 9 امتیازی در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

بر اساس شماتیک تقابل تیم‌ها در مرحله حذفی، تیم‌های اول و دوم گروه‌های B و D باید به مصاف یکدیگر بروند تا یک تیم از این مرحله صعود کرده و به مرحله بعدی صعود کند.

اگر در پایان هفته ششم، نتایج و رتبه‌های کنونی تیم‌ها در هفته سوم به قوت خودش باقی باشد، در این مرحله از رقابت‌ها شاهد تقابل جذاب استقلال و ذوب‌اهن خواهیم بود.

رویارویی قلعه‌نویی و شاگردانش آنهم در رقابت‌های آسیایی اتفاق جالب و جذابی خواهد بود که فوتبالدوستان ایران را به وجد خواهد آورد گه می‌تواند هم اتفاق خوبی باشد و هم بد. خوب از این نظر که یک تیم ایرانی قطعاً به مرحله بعدی صعود خواهد کرد و بد از این جهت که یک تیم هم صد در صد سقوط می‌کند.

باید دید سرنوشت گروه های B و D در سه دیدار بعدی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد.

کد N1839458

وبگردی