آفتاب

کامف : تفاوت ما با ذوب آهن در زدن ضربات آخر بود / تلاش می‌کنیم که در بازی برنده شویم

کامف : تفاوت ما با ذوب آهن در زدن ضربات آخر بود / تلاش می‌کنیم که در بازی برنده شویم

سرمربی الوحده می گوید تیمش در زدن ضربات آخر بی دقت بوده است.

به گزارش ایلنا، رگ کامف بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل ذوب آهن ایران در نشست خبری گفت: به نظرم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم ما دقت کافی را در زدن ضربات اخر برای گلزنی نداشتیم و موفق به گل زدن نشدیم. ذوب آهن بازی خوبی ارایه کرد و کنترل بازی را در دست گرفت. ذوب آهن قدر لحظات را دانست و این تفاوت ما با ذوب آهن بود.

وی در مورد اینکه شانس صعود دارید یا نه گفت: تلاش می‌کنیم که در بازی بعدی که میزبان ذوب آهن هستیم برنده شویم و این تمام تلاش ما برای آغاز دور برگشت است.

سرمربی الوحده در مورد اینکه چرا در نیمه دوم تیمش از نظر بدنی افت کرد و چرا تیمش برنامه‌ای برای گلزنی نداشت آیا این مساله به دلیل قدرت ذوب آهن بود، اظهار داشت: به نظرم کاملا طبیعی بود و ذوب آهن در خانه اش بازی می‌کرد و تلاش زیادی برای گلزنی داشت ما در لحظاتی از بازی می‌توانستیم بازی را یک بر یک کنیم. فشار زیادی روی تیم ما است و هر سه چهار روز یکبار بازی داریم اما امیدمان را از دست نمی‌دهیم و به آینده امیدوایم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن موقعیت های گلزنی زیادی در این بازی از دست داد گفت: دروازه بان ما یکی از بهترین دروازه بان های لیگ امارات است و بازیکن تیم ملی کشورش است و بسیار جوان و با انگیزه است و نتیجه بازی را نحوه استفاده از موقعیت ها رقم زد.

کد N1839254

وبگردی