آفتاب

بهترین خودرو برقی جهان +عکس

بهترین خودرو برقی جهان +عکس

بهترین خودرو برقی جهان | در این مطلب با مقایسه‌ی نسبت بین قیمت نهایی و ظرفیت باتری، ارزشمندترین خودروهای برقی حاضر در بازار جهانی معرفی شده‌اند.خودروهای برقی روزبه‌روز سهم بیشتری از بازار کشورهای توسعه یافته را تصاحب می‌کنند.

بیشتر بخوانید : مدل جدید مرسدس بنز میباخ...

بیشتر بخوانید : مدل جدید سوبارو...

بیشتر بخوانید : مدل جدید سوناتا 2018...

خودروهای برقی روزبه‌روز سهم بیشتری از بازار کشورهای توسعه یافته را تصاحب می‌کنند. امروز شرکت‌های مختلف با هدف قرار دادن مصرف‌کننده‌های عمومی، به دنبال توسعه‌ی فناوری خودروهای الکتریکی و رفع مشکلات آن‌ها در ظرفیت باتری، شتاب ‌گیری و شعاع حرکتی هستند. فهرست‌های مختلف رده‌بندی از خودروهای برقی بر اساس قیمت، هزینه‌ی تعمیر و نگهداری، شعاع حرکتی و ... در رسانه‌های معتبر خودرویی جهان منتشر شده است، درحالی که زومیت نیز اخبار، مقالات و کنفرانس‌های صنعت درحال توسعه‌ی خودروهای برقی را پوشش داده است.

اما در این مطلب، با رده‌بندی نسبتاً جدیدی در خودروهای برقی آشنا می‌شویم. در واقع خودروهای این فهرست، بر اساس نسبت بین ظرفیت باتری (واحد کیلووات ساعت) و قیمت آن‌ها به دلار طبقه‌بندی شده‌اند. با مراجعه به داده‌های سازمان‌های مختلف، بهترین خودروهای برقی (با درنظر گرفتن مجموع عامل‌های مهم) فعلی را در برابر قیمت و ظرفیت باتری آن‌ها قرار داده‌ایم.

قیمت 6 خودروی موجود در این فهرست، بر اساس مبلغ اعلام شده توسط شرکت سازنده است. بنابراین احتمال تغییر رقم نهایی در کشورهای مختلف (اعتبارهای مالیاتی و تخفیف‌های محلی) وجود دارد و البته معاملات لیزینگ وسوسه کننده در کشورهای مختلف نیز در نظر گرفته نشده است. برای «ارزشمند» خواندن خودروها روش‌های مختلفی وجود دارد؛ شاید قیمت اصلی یا در نظر گرفتن تجهیزات موجود در نسخه‌ی استاندارد تعریف دیگری از ارزش خودرو باشد. اما در رابطه با خودروهای برقی، ظرفیت باتری نقش مهمی دارد. به همین خاطر در نظر گرفتن دو فاکتور باتری و قیمت کلی نتایج جالبی به همراه خواهد داشت. در ادامه با معرفی ارزشمندترین خودروهای برقی فعلی بازار جهانی، همراه زومیت باشید. 6- تسلا مدل S نسخه 100.

کد N1838144

وبگردی