آفتاب

رونمایی از مدل جدید ماززراتی گرن توریسمو +عکس | مازراتی گرن توریسمو مدل Scià di Persia

رونمایی از مدل جدید ماززراتی گرن توریسمو +عکس | مازراتی گرن توریسمو مدل Scià di Persia

رونمایی از مدل جدید ماززراتی گرند توریسمو | شرکت طراحی تورینگ سوپرلگرا، از نسخه‌ی تولید محدود و سفارشی مازراتی گرن توریسمو را با نام Scià di Persia (شاه ایران) رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید : مدل جدید مرسدس بنز میباخ...
بیشتر بخوانید : مدل جدید سوبارو...
بیشتر بخوانید : مدل جدید سوناتا 2018...
مازراتی گرن توریسمو، یکی از جذاب‌ترین و قدیمی‌ترین کوپه‌های اسپرت ایتالیایی است. گرن توریسمو که در سال 2007 به عنوان جایگزین مدل کوپه عرضه شد و چند نسخه مختلف مانند S، MC و کروک داشته است. زمان زیادی از عرضه‌ی این مدل می‌گذرد که حالا یک شرکت اصیل ایتالیایی به‌روزرسانی ویژه‌ای برای کوپه‌ی خوش رنگ و لعاب مازراتی تدارک دیده است.
شرکت کاروزریا تورینگ سوپرلگرا (Carrozzeria Touring Superleggera) یا به اختصار S.r.L در سال 1925 در شهر میلان تأسیس شد. این شرکت از معروف‌ترین و با اصالت‌ترین برندهای فعال در حوزه‌ی طراحی بدنه‌های سفارشی و سبک‌وزن برای مدل‌های مختلف یا اصطلاحاً صنعت کوچ‌بیلدینگ (Couchbuilding) است. پس از رکود این صنعت و تعطیلی S.r.L در سال 1966، با کمک چند سرمایه‌گذار علاقه‌مند، این شرکت در سال 2006 احیاء شد.
تیم مهندسی تورینگ سوپرلگرا به عنوان جدیدترین محصول این شرکت، مازراتی گرن توریسمو را با بدنه‌ای جدید و زیبا همراه کرده است. این کوپه‌ی زیبا با نام ایتالیایی «شیا دی پرسیا» به معنی شاه ایران (Scià di Persia) فقط به تعداد 10 دستگاه به همراه بدنه‌ی کاملاً دست‌ساز، کابین تمام چرم باکیفیت ایتالیایی، تزئینات آلومینیومی فضای داخلی و چمدان‌های لوکس برند فولیزو (Foglizzo) تولید خواهد شد. 
کد N1838102

وبگردی