آفتاب

طرح درگیری بر سر جعبه سیاه موجب نگرانی شد/ برخی می‌خواستند کار را به نام خودشان تمام کنند

طرح درگیری بر سر جعبه سیاه موجب نگرانی شد/ برخی می‌خواستند کار را به نام خودشان تمام کنند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس درباره جعبه سیاه هواپیمای یاسوج گفت: متاسفانه مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس سبب برخی نگرانی‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خانواده‌های داغدار این سانحه شده است.

عزیز فیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: دقایقی پیش مصاحبه‌ای با عنوان درگیری بر سر جعبه سیاه هواپیمای یاسوج به نقل از یکی از نمایندگان مجلس در فضای رسانه‌ای منتشر شد که موجب نگرانی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خانواده‌های عزادار سانحه هوایی یاسوج شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌هایی از جمله کوهنوردان بومی، جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران و نیروهای ارتش تلاش کردند جعبه سیاه هواپیمای یاسوج در محل سقوط این هواپیما در ارتفاعات دنا پیدا شود، اظهار داشت: این جعبه سیاه توسط کوهنوردان بومی غیردولتی پیدا شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما متاسفانه برخی دستگاه‌های دیگر که این جعبه سیاه را پیدا نکرده بودند در تلاش بودند که جعبه سیاه را از کوهنوردان بومی غیردولتی گرفته و اعلام کنند که جعبه سیاه توسط آنها پیدا شده است.

فیلی با انتقاد از چنین شیوه‌ای خاطرنشان کرد: جعبه سیاه توسط کوهنوردان بومی غیردولتی شناسایی و بعد از اتفاقاتی که در این بین افتاد آنان جعبه سیاه را به دستگاه‌های دیگر ندادند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از اینکه نگرانی‌هایی بین آنان پیش آمد دادستانی وارد ماجرا شده و جعبه سیاه توسط کوهنوردان بومی غیردولتی تحویل دستگاه قضایی استان شد.

فیلی با اظهار گله‌مندی خود از مصاحبه این نماینده مجلس و همچنین برخی از دستگاه‌ها در ارتباط با پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای یاسوج اظهار داشت: هیچکدام از ما در این شرایط حق نداریم که مردم استان به ویژه خانواده‌های جان باختگان این سانحه هوایی را نگران کنیم.

کد N1837482

وبگردی