آفتاب

افاضلی: این آخرین باخت ما در لیگ بود / حتما در لیگ می‌مانیم

افاضلی: این آخرین باخت ما در لیگ بود / حتما در لیگ می‌مانیم

سرمربی نفت معتقد است شکست مقابل استقلال خوزستان، آخرین باخت تیمش تا پایان فصل خواهد بود.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی،سرمربی نفت تهران بعد از شکست یک بر صفر این تیم مقابل استقلال خوزستان در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اظهار داشت: به بازیکنان تیم افتخار می‌کنم. آنها خیلی تلاش کردند. این اولین باخت ما در هشت هفته اخیر است و مطمئنم که آخرین خواهد بود.

افاضلی ادامه داد : نیمه اول شرایط خوب بود و سه فرصت خوب به دست آوردیم که استفاده نکردیم. از حریف شناخت خوبی داشتیم و می‌خواستیم نتیجه بگیریم. در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم و بازی آنطور که ما خواستیم پیش نرفت. برای گلزنی تلاش کردیم؛ اما به اندازه کافی زور گلزنی نداشتیم. عکس العمل ما بعد از گل خوردن زهر دار نبود و نتوانستیم از ضربات آخر استفاده کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه چرا به عیسی آل کثیر و احمد آل نعمه بازی نداد، خاطر نشان کرد : عادت ندارم در مورد بازیکنی صحبت کنم. این تصمیمات را در طول هفته اتخاذ کرده و احساس می‌کنیم بهترین تصمیم است. همه بازیکنان ما مهره‌های خوبی هستند. همه تا به امروز عکس العمل حرفه‌ای داشتند. یک مجموعه خوب داریم که همه تلاش می‌کنند و ما هم سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا نفت تهران در لیگ می‌ماند، تصریح کرد :‌ مگر قرار است نمانیم. حتما در لیگ می‌مانیم. با یک باخت تیم دچار خطر نمی‌شود. امتیازات زیادی باقی مانده و ما به دنبال موفقیت در بازیهای بعدی هستیم .

سرمربی نفت در مورد مصدومیت حمید خدابنده‌لو عنوان کرد: بله او مصدوم شد و کادر پزشکی تصمیم گرفت او ادامه ندهد و به همین خاطر خدابنده لو را تعویض کردیم.

وی در مورد عملکرد داور، گفت: داور اشتباهات بسیار کمی داشت. برخی اشتباهات را همه دارند و ما هم داریم. در کل داوری خوب بود.

افاضلی در ادامه بیان کرد: یکی از موضوعات سخت در خوزستان اختلاف حرارت زیاد محل تمرین تیم‌ها و محل بازی است. شوک حرارتی روی تیم تاثیر گذاشت. استقلال خوزستان هم می‌خواست نتیجه بگیرد و تلاش زیادی کرد. وقتی به خوزستان می‌آیید و بازی‌ها هنوز هماهنگ نشده است باید برنامه طوری باشد که زمان بازی گرما دو تیم را اذیت نکند. می‌شد بازی را در ساعت عقب تری برگزار کرد. اگر صرف برگزاری بازی مهم باشد، می‌توان بازی را ساعت 6 برگزار کرد.

کد N1836884

وبگردی